zand Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dangaard fikk i begrenset opplag i dag. Telefast skulle også få inn i dag, men deres første parti er forbeholdt Mobildata, Nordialog og Telekiosken... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Virker som om det kun er Komplett som har den... Edit: Posten til Zand var ikke oppe da jeg skreiv denne, så da tok jeg feil! Endret 23. mai 2005 av pologutt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ekjøp: Sanvika, Lørenskog, Carl berner, Skøyen, Storo, Vinterbro, + noen til fikk K750i inn i Går Kveld,, MEN,, det er kun er begrenset antall, så di er nok utsolgt nå hvordan kan du uttale deg slik? Kjapt søk på elkjop.no viser jo hvilke butikker som har den. feks Sandvika har enda telefoner igjen de. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ekjøp: Sanvika, Lørenskog, Carl berner, Skøyen, Storo, Vinterbro, + noen til fikk K750i inn i Går Kveld,, MEN,, det er kun er begrenset antall, så di er nok utsolgt nå hvordan kan du uttale deg slik? Kjapt søk på elkjop.no viser jo hvilke butikker som har den. feks Sandvika har enda telefoner igjen de. den lagerstatusen på elkjop.no er bare tullball. virker aldri Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 det finner jeg ut i dag...så vi får se Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Telefonen har ikke kommet til Norge enda, ifølge en kompis som jobber i telekiosken. Alle datoer er ubekrefta. Den kan komme i morgen, om en uke, eller litt ut i juni. Forhåpentligvis i morgen. De hadde den ikke på Gardermoen kl 9. Så jada.. Gledet meg til en ny tlf i dag jeg Kompisen din tar skrekkelig feil. Er flere her på forumet som allerede har kjøpt den. Et pent parti er også i posten på vei inn til min butikk. Sendt i går kveld. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 fikk min nå.. Til 3300,- over disK !!!!!!! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 De hadde én igjen på computercity .. Svogern min jobber der så jeg fikk den til nesten innkjøpspris... Flaks at de hadde én igjen.. De fikk inn bare 10 stk. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Til de som har K750: Jeg får ikke filmet? Den bare går til menyen igjen Lenke til kommentar
Habla Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Til de som har K750: Jeg får ikke filmet? Den bare går til menyen igjen Det fungerte bra hos meg. Hvis du prøver å starte videofilmingen med joysticken så havner du tilbake på stillbilde. Kanskje det er det du gjør. Prøv å start opptaket med knappen på siden. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg trykker inn knappen på siden, og den bare går tilbake til menyen hmpf!! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Til de som har K750: Jeg får ikke filmet? Den bare går til menyen igjen Skjedde med meg også... Jeg datt ut hele tida Det jeg gjorde var å velge at video skulle lagres til mobilen, ta opp en kort video, så setter du video tilbake til at filmen blir lagra på memory stick, da skal den nok fungere Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) edit: takk for svar Endret 24. mai 2005 av moshpit Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 edit: takk for svar Funka det for deg nå? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 ja, måtte lagre på telefon minnet Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ja, måtte lagre på telefon minnet Du kan sette den tilbake på memory stick nå, funker for meg iallefall! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 2990 på siba med netcom operatørlås. 3490 uten operatørlås (dette er nettprisen, men butikkene pleier å matche dette, vi gjør det hvertfall på liertoppen). Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 2990 på siba med netcom operatørlås. 3490 uten operatørlås (dette er nettprisen, men butikkene pleier å matche dette, vi gjør det hvertfall på liertoppen). søren at sandvika ikke liker meg Vil ha telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå