Gå til innhold

Hva er utsalgspris på K750 over disk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ekjøp: Sanvika, Lørenskog, Carl berner, Skøyen, Storo, Vinterbro, + noen til fikk K750i inn i Går Kveld,, MEN,, det er kun er begrenset antall, så di er nok utsolgt nå :(

hvordan kan du uttale deg slik?

Kjapt søk på elkjop.no viser jo hvilke butikker som har den. feks Sandvika har enda telefoner igjen de.

Lenke til kommentar
Ekjøp: Sanvika, Lørenskog, Carl berner, Skøyen, Storo, Vinterbro, + noen til fikk K750i inn i Går Kveld,, MEN,, det er kun er begrenset antall, så di er nok utsolgt nå :(

hvordan kan du uttale deg slik?

Kjapt søk på elkjop.no viser jo hvilke butikker som har den. feks Sandvika har enda telefoner igjen de.

den lagerstatusen på elkjop.no er bare tullball. virker aldri

Lenke til kommentar
Telefonen har ikke kommet til Norge enda, ifølge en kompis som jobber i telekiosken. Alle datoer er ubekrefta. Den kan komme i morgen, om en uke, eller litt ut i juni. Forhåpentligvis i morgen. De hadde den ikke på Gardermoen kl 9. Så jada.. Gledet meg til en ny tlf i dag jeg :(

Kompisen din tar skrekkelig feil.

Er flere her på forumet som allerede har kjøpt den.

Et pent parti er også i posten på vei inn til min butikk. Sendt i går kveld.

Lenke til kommentar
Til de som har K750: Jeg får ikke filmet? Den bare går til menyen igjen :(

Det fungerte bra hos meg. Hvis du prøver å starte videofilmingen med joysticken så havner du tilbake på stillbilde. Kanskje det er det du gjør. Prøv å start opptaket med knappen på siden.

Lenke til kommentar
Til de som har K750: Jeg får ikke filmet? Den bare går til menyen igjen :(

Skjedde med meg også... Jeg datt ut hele tida

Det jeg gjorde var å velge at video skulle lagres til mobilen, ta opp en kort video, så setter du video tilbake til at filmen blir lagra på memory stick, da skal den nok fungere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...