Explorer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Min far har en Creative MuVo V200, 512MB. Denne var full av musikk, da jeg skulle vise han hvordan man kan legge inn musikk fra WMP10. Da spilleren var helt full og det var på tide å legge ny musikk på den, så skulle jeg først slette den. Lur som jeg var så tenkte jeg det var mye greier å bruke funksjonen "formater", inne på "Min datamaskin". Dette da istede for å gå inn på den flyttbare disken, markere alle filene for så å slette dem. Inne på formateringsmenyen valgte jeg hurtigfaormet, og ok. Det gikk raskt og disken var tom. Gikk så inn i WMP10 og slengte inn et par sanger for å vise hvordan det virket. Nå når han tok spilleren ut for å prøve så slår den seg på, og viser beskjeden "File error" i displayet. Så slår den seg av. For nå å få til å slå den på igjen så må batteriet plukkes ut og settes inn igjen. Jeg tror at filsystemet/programmvaren til selve spilleren har blitt slettet. Derfor lurer jeg på, går det ann å få lastet ned dette og innstallert det på spilleren igjen, eller må den sendes inn for reperasjon? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 gjort akkurat det samme med en muvo 128 og så en compac 256, gadd ikke gjøre noe, de ligger der fortsatt. Bruker ipod i dag seff! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Sjekk på Creatives nettsider, finner du firmwaren til spilleren noe sted er det nok der. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Fant dette på nettsidene deres. Kan det være det som trenges? Creative MuVo V200 Audible Firmware Upgrade 1.01.03 (1.55 MB) 9 Dec 04 Creative MuVo V200 Audible Firmware Upgrade 1.01.03 MVV2-FWARE-1-L4 This upgrade enables you to play Audible® audio content on your Creative MuVo® V200 player. For complete functionality, confirm that you meet the requirements listed below before installing this upgrade. IMPORTANT: You will lose all content in your player when you install the new firmware. Back up any audio or data files in your player with Creative MediaSource™ or Windows® Media Player®. If any Digital Rights Management(DRM)-protected content has a limited download count, you may not be able to restore that content to your player without purchasing another license. Added Features or Enhancements: * Supports the use of Windows Formatter (FAT 32 settings) for your MuVo V200. * Supports the playback of Audible tracks with Digital Rights Management (DRM) content protection. Important: To transfer Audible audio content with DRM content protection, you must have AudibleManager® version 4.xx or later installed. * Enables you to skip sections within an Audible track. * Adds a Cue/Review feature which enables you to listen to a track while scanning forward or backward within it. This feature is disabled by default. This feature is disabled by default in the original firmware. Fixes: * Resolves the issue where no message appears after the player is formatted in the NTFS file system. * Resolves the issue where audio tracks may not resume playback after you restart your player. This may occur when you switch to FM mode while playing audio tracks, and then restart your player. * Resolves the issue where Audible audio tracks may not resume playback if they are not in the root directory. * Resolves the issue where folder name sequence is inconsistent. Requirements: * Microsoft® Windows XP, Windows 2000, Windows Millennium Edition or Windows 98 Second Edition * Available USB port (version 1.1 or higher) Notes: * This firmware upgrade only works with Creative MuVo V200 players. Do not install this upgrade to other players. * To install this firmware upgrade, do the following: 1. Download the MuVoV200_PCFW_L4_1_01_03.exe file into your local hard disk. 2. Connect the player to your computer. 3. Double-click the firmware upgrade file and follow the instructions on the screen. * To skip sections within an Audible track: 1. Press the scroller while the Audible track is being played back. 2. Scroll Select the Skip Section icon to enable the Skip Section function. 3. Turn the scroller in the desired direction to skip sections within the track. Skipping to the beginning of an Audible track is only possible when the Skip Section function is enabled. Turning the scroller toward the left during regular playback (when the Skip Section function is not enabled) will cause your player to skip to the previous track. * To enable the Cue/Review feature: 1. Press the scroller. The Main Menu appears. 2. Scroll Select the Settings icon. 3. Scroll Select the Cue/Review icon. 4. Scroll Select the On option. * AudibleManager can be obtained fromwww.audible.com/software. Endret 22. mai 2005 av Explorer Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fant dette på nettsidene deres. Kan det være det som trenges? Creative MuVo V200 Audible Firmware Upgrade 1.01.03 (1.55 MB) 9 Dec 04 Det ser ut som om det bare er en opdatering. Man kan ikke oppdatere ting som ikke er der... men det er verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei! Denne tabben har eg og gjort og frykta det samme som deg Explorer. Det som hadde skjedd var at eg hadde formatert i feil filsystem. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Kva slags filsystem formaterte du i? Du skal bruke FAT Filsystemet (ikkje FAT 32) Endret 23. mai 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 har aldri gjort slik med min gamle muvo 128.. men du skal bestandig formatere med det programmet som følger med.. en kompis gjorde det i min datamaskin å da nekta han å spille av sanger.. helt til vi formaterte den med det programmet som fulgte med prøv det du Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Da var det reparert. Feilen jeg gjorde var å bruke FAT32 som filsystem da jeg formaterte den i Windows. Gikk inn på "min datamaskin" og valgte formater på nytt. Nå valgte jeg vanlig FAT (ikke 32) og da ble alt i orden igjen. Takk for hjelpen alle sammen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 IKKE BRUK FIRMWAREN!!! Lastet den ned og innstallerte i går. Resultat: ny mp3 spiller. Litt mer utfyllende: Det kom opp at den ikke klarte å fullføre oppdateringen, og etter det kunne jeg ikke lagre noe på spilleren. prøvde da å formatere i FAT, det virket ikke. så gikk jeg inn på spilleren en gang til, denne gang km det at spilleren ikke var formatert, og maskinen spurte om jeg ville formatere. jeg formaterte i FAT, det vikrket, og jeg overførte en enkelt sang for å se det virket, før jeg tok ut spilleren av maskinen. Den ville ikke skru seg på (heller ikke med nye batterier), og det kom ikke engang noen feilmelding. Jeg puttet den i maskinen igjen, og da fant ikke maskinen spilleren, bare noe som het noe med noen bokstaver og tall, og vinduet "innstaller ny programvare" kom opp (jeg har xp pro, så den skal innstallere seg selv). jeg dro derfor tilbake til butikken med den, og fikk ny. skulle bare mangle, var tross alt creatives programvare lastet ned fra deres sider.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ops Endret 8. juni 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå