efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du kan ta en "sukkerbit" (om du har, kan eventuellt kjøpes i elektro-forretninger) og skru isammen ledningene. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) -del- Endret 25. mai 2005 av Okay Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 enkleste er selvsagt å skøyte den! vis du har teip, går ikke noe strøm gjennom den! Lenke til kommentar
SnilaRacing Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Nå har jeg fått nytt kabinett, og maskina starta opp, men tror det er noe galt med den fordi det lyser blått i vifta... Holder det å bytte den ut? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nå har jeg fått nytt kabinett, og maskina starta opp, men tror det er noe galt med den fordi det lyser blått i vifta... Holder det å bytte den ut? I disse dager er det ganske vanlig at viftene lyser blått Men det blir fort mye enklere å gi deg tips om du lister opp hva du faktisk har kjøpt (hvilket hovedkort, kabinett, strømforsyning, etc) Lenke til kommentar
MaLoSsI Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nå har jeg fått nytt kabinett, og maskina starta opp, men tror det er noe galt med den fordi det lyser blått i vifta... Holder det å bytte den ut? I disse dager er det ganske vanlig at viftene lyser blått Men det blir fort mye enklere å gi deg tips om du lister opp hva du faktisk har kjøpt (hvilket hovedkort, kabinett, strømforsyning, etc) alle har vel vært litt idiot en gang i blant! ta det med ro du lærer nok etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå