consilium Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Fant en TV i Elkjøps avis som koster 6000 kr, mens hos Lefdal koster den 8000 kr. Hvordan fungerer dette "150% prisgaranti"-systemet i praksis? Må jeg kjøpe TV'en hos Elkjøp først, også ta med kvitteringen til Lefdal, eller kan jeg bare ta med kundeavisa og vise den til Lefdal og få trukket fra summen på (2000 kr * 1.5 = 3000 kr)? Har hørt at hvis man gjør det siste, så får man bare den samme prisen som konkurrenten tilbyr...stemmer dette? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror du må kjøpe produktet hos Lefdal til prisen de forlanger. Og i etterkant komme innom med tilbudsavisen fra Elkjøp å få tilbake 150% av differansen... http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/05/419376.html Lenke til kommentar
voffen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dette har jeg gjort mange ganger. Det sikreste er å betale produktet på Lefdal først. Sjekk bare at det er akkurat samme produkt... Bær det ut i bilen og gå inn med Elkjøpavisa. Da er det bare å innkassere "gevinsten" :!: Fikk en gang en Sony Ericsson mobil for 120,- (Lefdal skulle først ha 1800,- ) Funker med abbonementstelefoner også. Sjekk ut f.eks www.tele2.no først De har en netshop! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror du må kjøpe produktet hos Lefdal til prisen de forlanger. Og i etterkant komme innom med tilbudsavisen fra Elkjøp å få tilbake 150% av differansen... http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/05/419376.html Jepp, eller, du trenger ikke komme innom etterpå. - Bare betal før du drar frem elkjøp avisen, så får du differansen + 50% .. Lenke til kommentar
coban Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 I praksis; slikk det står beskrevet i prisgarantiens vilkår så har du først prisgaranti når du har HANDLET produktet. dvs. du må kjøpe det først for å kunne kreve prisgaranti. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg tror ikke denne prisgarantien gjelder for tilbudsvarer, dog. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Prisgarantien gjelder uansett om det er tilbud eller ikke. Den gjelder også mot egne priser, så visst de setter ned prisen på en vare du har kjøpt der i løpet av 30 dager er det bare å stikke innom. Lenke til kommentar
coban Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Prisgarantien gjelder på alle slags tilbud, men den gjelder ikke dersom aktøren ikke har varen på lager. Prisgarantien gjelder heller ikke om en annonse har gått ut på dato. Feks. hvis det står at annonsen kun gjelder 10.05-20.05 og du kommerden 21 så er det synd for deg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kjøp produkt hos lefdal, betal, få bekreftelse på at varen er på lager hos elkjøp, dra tlibake til lefdal med bekreftelse, og få igjen mellomlegget pluss 50% av det. Da skulle alt være bankers . Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg har faktisk fått gjennom at prisgarantien skal gjelde når jeg kjøper varen. (har med dokumentasjon) Første gangen sa selger dette uten at jeg påpekte det. andre gang ble jeg kalt svindler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå