BonelessCow Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg lurer på hvor man kan få tak i et effektanlegg til Yamaha Virago 125 ccm, om det er noen som har noen erfaringer? Hva jeg kan velge mellom? Hvor jeg får tak i de eventuelle anleggene? Pris ? Har lyst på litt mer lyd, at sykkelen skal gå så veldig mye raskere etc bryr jeg meg ikke så veldig mye om:) håper det er noen der ute som har litt peil og tid til meg Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) BSM har et de kaller V-Line Outlaw, som navnet antyder er det ikke lovlig (tilfredstiller ikke støykravene i EU), skulle lage gromlyd det Vet ikke hvem som forhandler i Norge, men www.davidsilverspares.co.uk har dem til svært gode priser, selv etter frakt og moms er det sannsynligvis billigere enn i Norge. Krom koster desverre fort litt penger. Endret 22. mai 2005 av MailMan13 Lenke til kommentar
BonelessCow Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Takk for svar Noen andre som vet om noen andre en Outlaw anlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå