Makky Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har et Pov 6800Ultra Skulle teste battlefield med aa og af på fult, 8xs og 16x. Det jeg la merke til var at all tekst, både i meny og i spillet ble nesten uleselig, mens selve spillet var supert. Skal det være sånn? Trodde også at spillet skulle lagge med dette på fult, det gjorde det ikke. Heller ikke farcry lagget med disse innstillingene, men her var spillet og tekst normalt Skal det være sånn? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja dessverre - BFV er ett utrolig dårlig kodet spill... Teksten i BFV er låst til en oppløsning på 800x600 uansett hvilken oppløsning du bruker i spillet, og AA forverrer det hele når du kjører en høyere oppløsning en det. Sånn er det bare. Finnes per idag ingen fixes for dette (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 ok, greit å vite at det skal være slik Men bruker ikke fullt aa og af mye ressurser, slik at fps'en går ned? Merker ingenting i bf eller farcry, spillflyten er like fin som uten "eyecandy". Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Det påvirker fpsen ja, men den er over det øyet ditt klarer og fatte uansett (det er derfor kortet koster en 4000 kr og kalles high-end) Edit: jadda jadda, har dysleksi ok Endret 23. mai 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ok, greit å vite at det skal være slik Men bruker ikke fullt aa og af mye ressurser, slik at fps'en går ned? Merker ingenting i bf eller farcry, spillflyten er like fin som uten "eyecandy". I spill som kommer senere kommer du nok til å merke det. Men med dagens spill så skal det kortet kunne kjøre på veldig høye innstillinger og fortsatt få veldig bra fps . Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Det påvirker fpsen ja, men den er over det øyet ditt klarer og fatte uansett (det er derfor kortet koster en 4000 kr og kalles hi-end) pirke pirke; high end Endret 23. mai 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det påvirker fpsen ja, men den er over det øyet ditt klarer og fatte uansett (det er derfor kortet koster en 4000 kr og kalles hi-end) pirke pirke; high end Pirke, pirke! Det skal ikke brukes semikolon i den sammenhengen du har satt det Pirke pirke, og pirke mer. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Det påvirker fpsen ja, men den er over det øyet ditt klarer og fatte uansett (det er derfor kortet koster en 4000 kr og kalles high-end) Edit: jadda jadda, har dysleksi ok Fælt så pirkete dere var i dag da?... OT:Pirke litt jeg og, netshop selger kortet til 3595 Lurte på en ting til i farta... kortet blir 75C under spilling av farcry, er dette "normalt"? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Heller ikke farcry lagget med disse innstillingene, men her var spillet og tekst normalt Skal det være sånn? Hei! Jeg har samme kortet. FarCry registrerer ikke hvordan du stiller inn AA og AF i kontrollpanelet, så bruk innstillingene inne i spillet. Sett AA og AF til application controlled, og juster AA til max i spillet. Jeg garanterer at du vil merke forskjell. Edt: Ja tempen er helt normal den Endret 24. mai 2005 av Radial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå