Perra1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det jeg mener er når i rekkefølgene av sesongene kom filmen? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har aldri fulgt med på South Park.. Men filmen funket bra selvom.. tror den er uavhengig av serien.. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har aldri fulgt med på South Park.. Men filmen funket bra selvom.. tror den er uavhengig av serien.. Det er den sikkert.. Men jeg vil vite når den kom i forhold til sesongene. Lenke til kommentar
r Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Filmen kom ut i 1999, og serien ble startet i 1997. Er ikke helt sikker på sesongene, men da regner jeg med at filmen kom ut mens sesong 2 fremdeles holdt på eller i begynnelsen av sesong 3. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har sett en del southpark, og har ikke funnet noe sammenheng mellom langfilmen og serien. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Mellom Sesong 3 og 4. Filmen kom mellom sesong 2 og 3 http://www.tvtome.com/SouthPark/eplist.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Filmen er ikke laget i sammenhengen i mellom noen sesonger eller er basert på serien i slik forstand nei, kan nytes nårtid som helst Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Se den når du har lyst til å le litt av makaber humor. Ikke se den når du har spist for mye godteri med venner, du kan bli ganske påvirket av all banninga Lenke til kommentar
minotir Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Når man føler for og le. Riktig! Din ballebitende jævel (hehe, sitat fra filmen ikke stygt ment) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det jeg mener er når i rekkefølgene av sesongene kom filmen? Du bør se den kl.03.00, det er da den er morsom Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 tror det er i sesong 2 det er en dobbel-episode som inkluderer Sadam og satan.. disse episodene har noen relasjoner med filmen, men det er ikke noe som spoiles, om du frykter det.. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 tror det er i sesong 2 det er en dobbel-episode som inkluderer Sadam og satan.. disse episodene har noen relasjoner med filmen, men det er ikke noe som spoiles, om du frykter det.. Stemmer bare at det er i midten av sesong 4, og handler om saddam og satan etter filmen Trenger ikke se noen episoder om en bare skal se filmen, men det er best å se filmen etter sesong 2 om en skal se igjennom alle episodene i rett rekkefølge. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Det jeg mener er når i rekkefølgene av sesongene kom filmen? Du bør se den kl.03.00, det er da den er morsom Prøver du å være artig?? Endret 26. mai 2005 av Perra1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå