fxwz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Leste denne artikkelen og ble litt redd jeg. Har ikke peilling på legionella, men er det en slik ting som sprer seg over hele landet? Kan jeg bli utsatt? Bor i Trøndelag. Hva blir konsekvensene av dette? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Bor rett ved siden av østfold nesten jeg... *håper det går bra* Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kan stenges! *Hentet fra nettprat med legionella-ekspert* Legionella sprer seg vanligvis fra kjøletårn og evt fra slike dårlig behandlede boblebad. Det er som regel bare én smittekilde. Alle som har vært i 1-3 km nærhet av smittekilden de siste 14 dagene kan være smittet. Bakterien svever i luften og man puster inn den. Den smitter ikke fra person til person. De med plutselig høy feber og influensaliknende sykdom samt rask forverrelse må undersøkes for å utelukke legionella. Kilde: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/22/432400.html Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Oki, da stenger vi denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg