FpsStu Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg kom til hardware med et internettproblem. Jeg registrerte meg som bruker og la inn et tråd på forumet. Jeg løste problemet på 5minutter og begynte å surfe på siden litt for å sjekke saker... Jeg la merke til prisguide osv og dro ofte til hardware.no. Gradevis har jeg brukt forumet mer og mer! Takket være forumet nå, skal jeg bygge meg en ny data med vannkjøling... Når jeg kom til hardware.no kunne jeg bare hvordan jeg satt inn ram i datan... Nå har jeg lært utrolig mye som vannkjøling, ribber, vifter og hvordan jeg bygger en data! Jeg har hardware.no som startside og er på hardware.no minst 5timer om dagen og lærer stadig mer! Jeg må takke hardware.no for alt og sender dere resultatet av dataen i ca oktober! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Fint innlegg, men noen har allerede laget et slikt emne, bruk det istedet. Sinte moderatorer er ikke bra :wink: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 22:59, Basus skrev:Sinte moderatorer er ikke bra :wink: Synes det er morsomt når yummy slenger ivei sitt nordnorske humør jeg Men det er sant som det er sagt; hw.no er vanedannende! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Denne tråden vil sikkert interessere deg, King_mephisto! :smile: Hardware dot no er som dop --------------------------------------------------- yummyedit: fikset URL til riktig tråd, etter at den ble flyttet. -Moderator yummy- --------------------------------------------------- [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-15 23:29 ] Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 23:06, RogueFreak skrev: Quote: Den 2002-07-15 22:59, Basus skrev: Sinte moderatorer er ikke bra :wink: Synes det er morsomt når yummy slenger ivei sitt nordnorske humør jeg Men det er sant som det er sagt; hw.no er vanedannende! Hehe, morsomt...tja...men jeg er vant med det...kommer fra vesterålen selv :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Nordlendingen her. Benytt den andre tråden, så stenger jeg av denne. Synd å gjøre det på så hyggelig lesning, men for å holde forumet noenlunde organisert (som om det noen gang vil gå! :smile: ), så må jeg nesten gjøre det. Først til mølla... Takker for hyggelig tilbakemelding. Også ang. meg som nordlending.... :wink: Ha en fin dag! Mvh. yummy, moderator og nordlending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg