allyse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Legger ved et musikklipp i dårlig kvalitet. Noen som vet hva tittelen og artisten på denne er? Den er så ekstremt følelsesladet imho. Sangen finner dere her (ikke last ned mer enn en gang, takk) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Trodde du kunne bedre enn dette allyse Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Trodde du kunne bedre enn dette allyse Mulig det, men det står stille. Kunne tro det var Chopin, men tenker på versjonen med hun som synger også. Jeg kommer ikke på tittelen. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du tatt den fra en dvd, så er det vell bare å søke litt på tittelen? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Har du tatt den fra en dvd, så er det vell bare å søke litt på tittelen? Tok den fra en reklamedvd fra canon (filmen med eos-linsene) og det står ikkeno om musikken ser det ut som. (ikke i rulletekst ol) Endret 22. mai 2005 av allyse Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Trodde du kunne bedre enn dette allyse Mulig det, men det står stille. Kunne tro det var Chopin, men tenker på versjonen med hun som synger også. Jeg kommer ikke på tittelen. Tenkte mer på at du av alle... Poster feil. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Tenkte mer på at du av alle... Poster feil. Meg av alle. det er musikk, er det ikke? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tenkte mer på at du av alle... Poster feil. Meg av alle. det er musikk, er det ikke? Se hva bakemesterharepus skrev Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Tenkte mer på at du av alle... Poster feil. Meg av alle. det er musikk, er det ikke? Se hva bakemesterharepus skrev Og det kom veeeeeldig tyderlig fram i topicnavnet ja... *riste på hodet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå