jingt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Fant en side som skulle være veldig interessant, men jeg får den ikke opp. Det kommer en feilmelding. De andre også fikk linken synes den var kjempemorsom og sa at den funka helt perfekt. Noen som greier å få opp sida? http://ekanal.no/slutten.html Endret 22. mai 2005 av venn Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Haha.. det er jo en spøk da.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Lest teksten venn? Er en ren spøk.. *BryteUtILatter!* :!: Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hvilken tekst, Glisvask. Alle syns det er så morsomt, men jeg får dessverre opp bare en feilmelding. Hvilken nettleser bruker dere? Bruker internett explorer og her funker det ikke. Edit: Glisevask. Høres ut som det er en tekst på den sida og. Men jeg får bare opp en feilmelding som man vanligvis får hvis noen røsker ut modemet mens man surfer. Endret 22. mai 2005 av venn Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hva står det på denne feilmeldingen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Se, mamma, et troll! - Ja, gutten min. Er mange av de på hardware.no-forumet. Særlig morsomme er de heller ikke. Vi går videre. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er ikke en hvliken som helst fielmelding... Les hva som står der! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kom igjen, et par til som sier han må lese hva som står der nå! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Se, mamma, et troll! - Ja, gutten min. Er mange av de på hardware.no-forumet. Særlig morsomme er de heller ikke. Vi går videre. Tenkte det samme.. Må vel være ganske innlysende Minner om tråden med han som "trodde" at om man har minibankkort, trenger man ikke penger Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Les hva som står der, så forstår du det nok ;P Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Les hva som står der, så forstår du det nok ;P Han har nok fått med seg det nå, du... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja der fikk jeg ledd litt også ... det var deilig Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fant en side som skulle være veldig interessant, men jeg får den ikke opp. Det kommer en feilmelding. De andre også fikk linken synes den var kjempemorsom og sa at den funka helt perfekt. Noen som greier å få opp sida? http://ekanal.no/slutten.html Tror du kødder nå altså :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Les hva som står der, så forstår du det nok ;P Han har nok fått med seg det nå, du... Jeg køddet jo ikke da... Endret 23. mai 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå