Dr.X Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Heisann! Jeg har bestillt to blä LED'er(3mm) for kabinettet mitt. Jeg lurte pä om installasjonen av LED'ene er vanskelig pä dette Chieftec Toweret!? Er det noen som har erfaring? Hvordan mä jeg sette dem inn, og hvilken vei? Er det farlig ä sette dem inn feil vei? (+ - # - +) mvh: Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Er det ingen som vet hvordan man kan bytte ut de standard LED's med to nye? Häper dere kan komme med svar fordi jeg fär pakka veldig snart!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Det er svært lett å bytte ut led`ene på Chieftec kabinett. Jeg har gjort det selv også. Når du tar ut de som er der originalt må du se på selve led`en hvilken side på den som har størst overflate. (inni selve glasset). Når du setter på de nye er det bare å sette de samme vei som de som sto der fra før. Det er den enkleste forklaringen jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Ok, tusen takk for svaret! Jeg har ogsä bestillt "klistremerker" fra microplex og jeg lurte pä om det er lurt ä ha dem pä selve kabinettet!? Blir kantene stygge etter hvert? Er det pent ä ha dem pä kabinettet? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Prøv under casemod på ok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå