TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Heisann, det er 1år siden jeg jobbet, men plutselig fikk jeg et brev, 2faktisk, den ene var fra Deutsche Post 1203 Berlin , Jamba unnskyldte seg, og la med en 50lapp Og Feriepenger på 800kroner, jeg ble ganske gla deg jeg fikk dem Men jeg kunne trengt dem kronene ganske så snabt, noen som vet om jeg som er under lav alder kunne henta dem, feks på Posten ellerno ? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis du kontakter arbeidsgiver kan du få pengene nå. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg vil ikke kontakte arbeidsgiver, han er en drittsekk. Så det må være mor eller far som tar dem ut ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg fikk ta ut mine feriepenger fra kontoen jeg hadde host posten da jeg var 14. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 btw. I følge loven kan ikke banken/posten stoppe deg i å ta ut tjente penger selv om du har en sperra konto (at foresatte må være med å ta ut penger). om du ikke har en slik sperre er det ingen restriksjoner så lenge du har id vil jeg tro. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg fjernet litt ikke så veldig on topic prat her... Geir Endret 23. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 FirstPrice: Ut fra innleggene dine er det vanskelig å gi deg noe godt svar. Hva sto i brevet du fikk fra tidligere arbeidsgiver? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann, det er 1år siden jeg jobbet, men plutselig fikk jeg et brev, 2faktisk, den ene var fra Deutsche Post 1203 Berlin , Jamba unnskyldte seg, og la med en 50lapp Og Feriepenger på 800kroner, jeg ble ganske gla deg jeg fikk dem Men jeg kunne trengt dem kronene ganske så snabt, noen som vet om jeg som er under lav alder kunne henta dem, feks på Posten ellerno ? ifølge ferieloven kan du få ferielønnen din når du måtte har lyst på den Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du skal kunne ta ut feriepengene når du vil, men dersom du slutter i jobben og vil ha dem samme år, må du betale skatt. Men det er jo dine penger, du skal kunen at dem ut, uten tillatelse av foreldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå