Gå til innhold

CounterStrike

Anbefalte innlegg

Hei

Har problemer med counterstrike. Det som skjer er at når en ny runde starter, så vil ikke maskinen min oppdatere seg. Det vil si, jeg får startet på den nye runden, men klokka, penger etc henger igjen fra den forrige runden. Trådkorset dukker heller ikke opp. Videre får jeg spilt i ca 20 sek før jeg blir kastet ut i console.

Det som er litt rart er at det ikke skjer hver gang jeg prøver, men nesten. Det skjer også nesten alltid når det er map-skifte.

Jeg har prøvd å installere hele skiten på nytt, uten at det hjelper noe.

Kjører xp-profesional, norsk. Har virket i xp tidligere, men da hadde jeg en annen versjon.

Noen som har en god løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har for svakt skjermkort, ellers så kan d hende at du har litt for lite ram.

du bør ha minst en 128 kbit-linje for å kjøre noenlunde bra...

isåfall:

skriv: net_graph 3 i consollen, hvis du har under 30 fps har du et gammelt skjermkort. grunnen til at du blir kikka er at du har for mye ping, eller at anti-cheat programmet tror skjermkortet ditt gjør slik at du kan se gjennom vegger o.l.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-19 21:30, st0ff3r skrev:

du har for svakt skjermkort, ellers så kan d hende at du har litt for lite ram.

du bør ha minst en 128 kbit-linje for å kjøre noenlunde bra...

isåfall:

skriv: net_graph 3 i consollen, hvis du har under 30 fps har du et gammelt skjermkort. grunnen til at du blir kikka er at du har for mye ping, eller at anti-cheat programmet tror skjermkortet ditt gjør slik at du kan se gjennom vegger o.l.

ehhh... lol? Det du sier her er bare tull og tøys. Installer cs/haflife på nytt. Eventuelt formatere hvis du er så desperat :smile:

stoff3r: ikke skriv masse tull om ting du ikke har peiling på... det blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Altså.. man trenger langt ifra en 128kbit linje til å spille uten for mye ping.

Da jeg hadde isdn(64kbit) spilte da jeg uten for mye ping, jeg lå vel på .. 80-90 konstant eller noe slikt. Uansett er det mange måter å senke ping, f.eks laste ned "high fps models" .. tror det skal hjelpe på ping også. Bare gå inn på Google og søk på "Counter-Strike tweaking" f.eks. Leter du godt nok skal du finne masse tips & tricks på måter man kan senke ping. :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...