Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Her kan du oppgi sider som selger rc biler De må være fra norge, billigem gode. Helst i bergen men det kan du se vekk i fra... ja, da er det bare å begynne å oppgi Jeg lurer på dette fordi jeg har 2600kr å bruke Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ta deg en tur innom Lekestasjonen på bystasjoen. Der kommer du sikkert godt igang for 2600kroner. Ellers selger elefun.net en del bilder ;-) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 noen som vet hjemmesiden til den nye som har starta på sotra? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Eller burde jeg kanskje reparere min egen det er en: Kyosho pureten alpha gp Endret 23. mai 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 forresten: Viss det blir ny skal det helst være byggesett. altså den skal måtte bygges opp fra grunnen av Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har sett på denne porschen... http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...id=40&subgid=42 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) hva skal du bruke bilen til da?? kan på det varmeste anbefalle Hyper 7, har den selv, takler fint hopp som er 3-4 meter høye og 10m lange, bilen hopper så langt altså... men den er dyrere enn det du har den koster 3750 på micromosters.no på den porchen du har tenkt på trenger du følgende: 2 kanals radio system 12 baterier gløder bensin de tre nederste er greit, men radio og mottaker er ganske dyrt... så bør du ha failsafe, hvis du da mister kontakten med bilen eller batteriene så stopper den mulig du også må ha servoer der... mottaker: 252kr sender: 500kr gass-servo: 242kr styre-servo: 554kr så det blir en del dyrere enn det virker som... Endret 23. mai 2005 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå