haarod Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene. Herregud, er virkelig folk så dumme? Jeg skriver Episode 20, Lost klart og tydelig i emnefeltet. Hvis folk ikke har vett nok til å skjønne at jeg kommer til å skrive om den episoden får de jammen takke seg selv.. For å finne ut hva sangen heter så trenger du absolutt ikke å fortelle om handlingen i episoden. Iallefall ikke hvem som dør og lignende... Glad du har redigert den nå, for ejg ville sikkert ha lest det. Hva skal jeg spørre om da? Hva heter den sangen, dere vet, som spilles da, i episode 20? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Den sangen på slutten? Men jeg støtter deg i det at folk ikke er helt smarte når de klikker på "Episode 20, Lost" og vil unngå spoiling. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg tror vi benytter threaden i topic jeg så slipper vi dette spoiler-maset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg