Gå til innhold

Episode 20, Lost. Hvilken sang? *SPOILER*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se teh sticky @ musikk forumet :yes:

En av grunnene til at jeg ikke la det der er at jeg forklarer når sangen blir spilt, noe som blir en spoiler. Kan ikke legge *spoiler* i emnefeltet der.

Og til alle dere andre: Synes at Episode 20, Lost er en stor nok advarsel.

PS: Vær glad jeg ikke skrev "Hvilken sang blir spilt når X dør og Claire føder? (E20)" i topic dere :p

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene.

Herregud, er virkelig folk så dumme? Jeg skriver Episode 20, Lost klart og tydelig i emnefeltet. Hvis folk ikke har vett nok til å skjønne at jeg kommer til å skrive om den episoden får de jammen takke seg selv.. :nei:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene.

....ok

Er det den rolige med piano og litt av hvert du tenker du Hkon?

Lenke til kommentar

Herregud, er virkelig folk så dumme? Jeg skriver Episode 20, Lost klart og tydelig i emnefeltet. Hvis folk ikke har vett nok til å skjønne at jeg kommer til å skrive om den episoden får de jammen takke seg selv.. :nei:

For å finne ut hva sangen heter så trenger du absolutt ikke å fortelle om handlingen i episoden. Iallefall ikke hvem som dør og lignende...

Glad du har redigert den nå, for ejg ville sikkert ha lest det.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva sangen heter, men HER kan du laste den ned. :)

Har du tillatelse fra opphavspersonen til å legge den ut på nettet? Hvis ikke, så er dette snakk om piratkopiering, og dermed i mot forumreglene.

Det tenkte jeg ikke på, men takk for påminnelsen. :)

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva sangen heter, men HER kan du laste den ned. :)

Har du tillatelse fra opphavspersonen til å legge den ut på nettet? Hvis ikke, så er dette snakk om piratkopiering, og dermed i mot forumreglene.

Det hjelper hvertfall ikke å quote linker :p

EDIT: Fjerna linken, tenkte meg ikke om selv. :blush:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...