Cuneax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Skriv *GIGASPOILERS* i emnefeltet. Jeg tenkte at dette bare var et uskyldig emne, men så leste jeg trådstarters første setning. DAMN HIM! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ja burde nok det siden så mange klager. raportere til en mod og få han til og fikse det. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Takk for spoileren. Hjertelig takk. Jeg skriver jo i emnefeltet, "Episode 20". Går jo an å tenke litt selv at jeg må forklare hva som skjer mens sangen blir spilt? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Se teh sticky @ musikk forumet En av grunnene til at jeg ikke la det der er at jeg forklarer når sangen blir spilt, noe som blir en spoiler. Kan ikke legge *spoiler* i emnefeltet der. Og til alle dere andre: Synes at Episode 20, Lost er en stor nok advarsel. PS: Vær glad jeg ikke skrev "Hvilken sang blir spilt når X dør og Claire føder? (E20)" i topic dere Endret 23. mai 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene. Herregud, er virkelig folk så dumme? Jeg skriver Episode 20, Lost klart og tydelig i emnefeltet. Hvis folk ikke har vett nok til å skjønne at jeg kommer til å skrive om den episoden får de jammen takke seg selv.. Endret 23. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene. ....ok Er det den rolige med piano og litt av hvert du tenker du Hkon? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, det er det. Tusen takk for at endelig noen svarer on-topic Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, det er det. Tusen takk for at endelig noen svarer on-topic har ikke den vært i Lost før da? mener å ha hørt den før.. sitter å hører på den nå.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 eneste "lost" sangen jeg kan komme på er den hurley hører på hele tiden, til batteriet dauer hvertfall. "Joe Purdy - Wash Away" men tror ikke det er den du er ute etter.. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er ikke Joe Purdy sin Wash Away som spiller når batteriet til Hurley dør ut... Den sangen spilles en annen episode mye tidligere i serien... Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ikke? hvilken sang er det da? trodde han spillte samme sangen hele tida jeg. de er ihvertfall like, er det andre joe purdy låter da? Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hadde jeg hatt en CD, så hadde jeg nok ikke spilt den samme sangen hele tiden. Men det ville vært sannsynlig at musikken ville vært i samme sjanger. Eventuelt ligne. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jo det er jo klart.. må nesten finne frem den aktuelle episoden og høre her nå! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hurley spiller Wash Away i E3. Men er det noen som vet hva de fiolinene (?) og piano og sånt er? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nok en eksempel på hvorfor jeg har lyst på en "spoilere uten advarsel resulterer i grisebank og permban fra forumet"-del i retningslinjene. Herregud, er virkelig folk så dumme? Jeg skriver Episode 20, Lost klart og tydelig i emnefeltet. Hvis folk ikke har vett nok til å skjønne at jeg kommer til å skrive om den episoden får de jammen takke seg selv.. For å finne ut hva sangen heter så trenger du absolutt ikke å fortelle om handlingen i episoden. Iallefall ikke hvem som dør og lignende... Glad du har redigert den nå, for ejg ville sikkert ha lest det. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) EDIT: Tralallalalala Endret 24. mai 2005 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg vet ikke hva sangen heter, men HER kan du laste den ned. Har du tillatelse fra opphavspersonen til å legge den ut på nettet? Hvis ikke, så er dette snakk om piratkopiering, og dermed i mot forumreglene. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg vet ikke hva sangen heter, men HER kan du laste den ned. Har du tillatelse fra opphavspersonen til å legge den ut på nettet? Hvis ikke, så er dette snakk om piratkopiering, og dermed i mot forumreglene. Det tenkte jeg ikke på, men takk for påminnelsen. Endret 24. mai 2005 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg vet ikke hva sangen heter, men HER kan du laste den ned. Har du tillatelse fra opphavspersonen til å legge den ut på nettet? Hvis ikke, så er dette snakk om piratkopiering, og dermed i mot forumreglene. Det hjelper hvertfall ikke å quote linker EDIT: Fjerna linken, tenkte meg ikke om selv. Endret 24. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg