haarod Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Jeg så nettopp på episode 20 i Lost, hvor X dør og Claire føder. Det jeg lurer på, hvilken sang er det som spilles da? Det står ingenting her noe som jeg synes er merkelig. Endret 24. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Takk for spoileren. Hjertelig takk. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Se teh sticky @ musikk forumet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Jeg så nettopp på episode 20 i Lost, hvor X dør og Claire føder. Det jeg lurer på, hvilken sang er det som spilles da? Det står ingenting her noe som jeg synes er merkelig. Lost side Prøv her.. det er mye info der Endret 23. mai 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det der var litt stygt gjort HKoN. Hvis du lurer på hva en sang i en film heter så skriver man ikke at helten dør i slutten eller noe sånt. Men jeg har sett episode 20 fra før av uansett så for min del gjorde det ikke noe . Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Om topic var "Episode 20 etc etc..." og man ikke nettopp har SETT episode 20, så er det vel ikke spesielt smart å lese tråden heller da.... Trond Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Om topic var "Episode 20 etc etc..." og man ikke nettopp har SETT episode 20, så er det vel ikke spesielt smart å lese tråden heller da.... Trond Eh, jo? Han spurte om en sang. Det gjør meg ikke bekymret. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Eh, jo? Han spurte om en sang. Det gjør meg ikke bekymret. Ja? Han spurte etter en sang relatert til episode 20. Altså må det handle om episode 20, det er vel rimelig logisk. Trond Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Eh, jo? Han spurte om en sang. Det gjør meg ikke bekymret. Ja? Han spurte etter en sang relatert til episode 20. Altså må det handle om episode 20, det er vel rimelig logisk. Trond Enig, Hadde blitt litt dumt med: Hva heter den sangen i episode 20, du vet den sangen, ja den sangen, hva heter den? Endret 23. mai 2005 av ewok Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Eh, jo? Han spurte om en sang. Det gjør meg ikke bekymret. Ja? Han spurte etter en sang relatert til episode 20. Altså må det handle om episode 20, det er vel rimelig logisk. Trond Spoilerwarn er fortsatt obligatorisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 kan du ikke bare fjerne spoileren da trådstarter? så ikke det blir flere sure her.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 anbefaler www.tvtome.com for å finne låter feat. i serier! .. btw, hvordan fikk du se Lost Episode 20? Har du drevet å lastet ned episodene? ..og bidrar til at INGEN gidder å lage kvalitetsserier pga fuckups som laster ned.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ..og bidrar til at INGEN gidder å lage kvalitetsserier pga fuckups som laster ned.. Det var en lite gjennomtenkt kommentar. TV-serier baserer seg på et helt annet inntektsskjema enn f.eks. spillefilmer, episoden er jo allmenkringkastet i USA. Trond Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ..og bidrar til at INGEN gidder å lage kvalitetsserier pga fuckups som laster ned.. Det var en lite gjennomtenkt kommentar. TV-serier baserer seg på et helt annet inntektsskjema enn f.eks. spillefilmer, episoden er jo allmenkringkastet i USA. Trond muligens i USA men disse seriene er jo kjøpt inn i Norge og genererer inntekt i form av annonser! Hvis folk laster ned -> færre seerer -> mindre annonseinntekt -> slutt på kjøp av eksklusive serier. nok med OT: vil du diskutere dette videre Trond så kan du PM meg .. ....... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ..og bidrar til at INGEN gidder å lage kvalitetsserier pga fuckups som laster ned.. slutt på kjøp av eksklusive serier Det er stor forskjell på disse 2 utsagnene, men det skjønte du. Trond Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 for ingen her som har lastet ned noe ulovlig nei. en mp3 f.eks.. uansett, for alt vi vet så ahr trådstarter abc hjemme så slutt og anklag. uansett, fyren skrev jo episode 20 i topic, da burde jo folk som ikke har sett så langt holde seg unna visst de var litt smarte. de ville jo ikke kunne bidra med hvilken sang det var uansett så. nei dere får takke dere sjæl. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Til trådstarter: På IMDB er det et ålreit forum for Lost, selv om en må se igjennom endel tøv også... http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/threads/ . Finner du ikke ut hvilken sang det er, kan du jo spørre der. Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg