Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 er 550 med hyperthreading det samme som 550j?? Hva er forskjellen? Er dette en bra prossesor? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 P4 J versjonen har, samme som AMD 64, buffer overflow protection. Det vil si at bestemte virus typer, for eksempel Blaster ikke kan skade maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hvordan ser jeg hvilken jeg har? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 SL-Specs står i alle fall på esken om du har den. Du kan se på denne listen fra Tom's hw hva de forskjellige pentiumene har. Er diverse forskjellige varianter av J utgaven også, med termal monitor2, enchanged halt mode osv. (Hvis du blar til neste side i linken ser du akkurat hvor du ser det.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg hadde visst 550j, er det noen ytelses forskjell i denne framfor vanlig 550 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Prohelp Skrevet 23/05/2005 : 17:07 jeg hadde visst 550j, er det noen ytelses forskjell i denne framfor vanlig 550 Skyt meg hvis jeg tar feil, men nei, det er ikke noe forskjell direkte i ytelse. J har denne virusbeskyttelsen innebygd, og om du i tillegg har E0 stepping (kan sjekkes i listen i link over) har du en kaldere Prescott enn de gamle. Stepping E0, siterer fra Tom's; Due to the clock speed and core voltage changes, the C1E mode is much more efficient the older halt mode. We measured as little as 16.5 W minimum power required in idle mode, which makes the whole P4 Prescott family for Socket 775 far more attractive than ever before. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå