xanonymx Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har tenkt å chippe ps2en min, men lurer på hvilken chip jeg skal bruke, har dere noen forslag? Skal bruke den for det meste til å se dvix filmer. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Da sliter du..... for å se divx, xvid osv, så må du jo ha chip, og mediaplayer software, og jeg tror de fleste chipper virker til dette, MEN du får ikke spillt filmene direkte, du må "patche" de først!! Se heller om du kan få tak i en billig xbox, så blir alt mye enklere. Men hvis du fortsatt gjerne vil ha chip i ps2`n din, så sørg for å få en som du kan flashe biosen på, slik at du kan spille dvd9 spill.... bor du i nærheten av Vestfold, så vet jeg om en som kan montere for deg Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, hold deg unna de klone chippene som modbo, infinity SE osv så er det meste greit... Ikke noe vits å kjøpe en chip til 600 (dms pro) når den bare har en haug med features du aldri kommer til å bruke. Mitt tips: Få deg xbox, ps2 egener seg særdeles dårlig til å se xvid. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Eller gjør det enkelt.. Se de på pc'n.. Om du vil se de på stor skjerm, dvs tv, så kjøp deg en kabel! Mye, mye billigere enn å kjøpe en chip eller en moddet Xbox Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har fortsatt tenkt å ha chip i ps2 fordi den skal være i bilen og det er lagt opp anlegg for ps2. Men hva er det du mener med: MEN du får ikke spillt filmene direkte, du må "patche" de først!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå