Zlatzman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Hvilke resturanter er deres favoritter i Osloområdet? Begrunn gjerne ut fra service, god mat og bra utvalg. Ta gjerne med noe informasjon om stedet også. Mine personlige favoritter må være T.G.I. Fridays og Paris - Texas. Førstnevte har god typisk amerikansk mat, og en bra atmosfære med passende effekter på veggene. Den ligger som de fleste sikkert vet på Paléet på Karl Johan. Paris - Texas har, som navnet antyder, en fin blanding av fransk og amerikansk kjøkken. En spennende kombinasjon, og når maten er tilberedt så bra som der blir resultatet en vellykket resturant. Siden jeg ikke er så kjent i Oslo er det vanskelig å forklare hvor den ligger. Er ikke så langt fra Akershus festning. Hva er så dine favoritter? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå suger jeg i fransk, i og med at jeg har tysk, men: "Lé Canar" er vel byens beste restaurant. Det skal nevnes at det er fantastisk dyrt. Det er en gourmetrestaurant. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) En som bør nevnes er Bølgen og Moi EDIT: evil: Endret 22. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 En som bør nevnes er Bølgen og Moi Fixed. Bagatell skal visst nok ikke være så aller værst heller. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 En som bør nevnes er Bølgen og Moi Fixed. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg torde ikke rette feilen til haddis da jeg så den i stad. Jeg hadde bare fått spank fra moderator. Bra fluffy, uh, sluffy tok initiativet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dinner på Karl Johan har nydelig kinesisk mat og upåklagelig service. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Fridays - Der har jeg fått den overprisede maten gratis 2 ganger. En gang grunnet kald mat og 1 time venting, en annen gang fant jeg en hanske i maten. Buffeten til Mr Hong er genial - God mat og grei atmosfære om en er et gjeng. Pastaen på Dattera til Hagen er ikke værst. Saigon over Youngstorget - En middag og en pils for 100-lappen. Finnes ikke maken. Ikea - Gode svenske kjøttbullar og fersk tytte, nesten gratis.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Nå suger jeg i fransk, i og med at jeg har tysk, men: "Lé Canar" er vel byens beste restaurant. Le Canard. Betyr "anda." Endret 22. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Visste at det var and, men godt du påpekte feilen. Jeg er talentløs i fransk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå