Airborne Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei, jeg har nå lagt inn litt kode for å vise flash på siden min, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive for å få den til å validere. Validering av XHTML Hjemmeside Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Haha, hvis de to crappy 5-frame-filmene på 1MB er den eneste flashen du skal ha så synes jeg heller du skal ta det bort. Edit: for å svar på spørsmålet ditt så er det ikke så lurt å satse på Flash hvis validering er viktig for deg. Det finnes fremgangsmåter (tror det ligger på alistapart.com), men de er ikke "optimale", om du skjønner. Endret 22. mai 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) ikke mobb, første gang jeg har fått noe som helst til i flash Endret 22. mai 2005 av Airborne Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Haha, hvis de to crappy 5-frame-filmene på 1MB er den eneste flashen du skal ha så synes jeg heller du skal ta det bort. Edit: for å svar på spørsmålet ditt så er det ikke så lurt å satse på Flash hvis validering er viktig for deg. Det finnes fremgangsmåter (tror det ligger på alistapart.com), men de er ikke "optimale", om du skjønner. jeg tenkte jeg måtte prøve noe flash, satset på at valideringen gikk, men får jeg det ikke til, er jeg innstilt på å ta det vekk Endret 22. mai 2005 av Airborne Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det du da kan gjøre, hvis du klarer det, er å lage det som animerte gif's, men det er jo heller ikke anbefalt Men lager man noe i flash, setter man ikke validering først, for å si det slik... Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Det du da kan gjøre, hvis du klarer det, er å lage det som animerte gif's, men det er jo heller ikke anbefalt Men lager man noe i flash, setter man ikke validering først, for å si det slik... ok, hehe. tror jeg tar det bort jeg. siden loader raskere uansett da og hva synes dere om siden, uten å tenke på flashen? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er et godt poeng med animerte gif-filer--du kan nok spare både plass og gjøre ting mer kompatibelt ved å bruke det isteden. Ingen vits i å bruke Flash hvis det finnes et annet alternativ. For mannen i gata bør Flash være "last resort", spør du meg. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Slik: <object type="application/x-shockwave-flash" data="images/flash1.swf" width="197" height="300"> <param name="movie" value="images/flash1.swf" /> </object> Denne koden har et lite problem i IE, den streames ikke, men siden flash-animasjonen din er så liten har det sikkert ingen ting å si En alternativ metode som bruker en egen flashfil som laster inn den egentlige flash filen finner du på alistapart Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 og hva synes dere om siden, uten å tenke på flashen? Utrolig kjedelige farger er det eneste jeg tenker. Og de knappene (som f.eks. "OK" for å legge til en kommentar) trenger style. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 og hva synes dere om siden, uten å tenke på flashen? Utrolig kjedelige farger er det eneste jeg tenker. Og de knappene (som f.eks. "OK" for å legge til en kommentar) trenger style. må si meg enig selv, måtte prøve ut sånne farger og, muligens lager jeg et annet design i morgen. da går jeg for hvitt Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Du kunne jo brukt litt mindre plass til ting, sånn at man så mer av siden uten å scrolle. Bl.a. er venstre margen for tykk og innlogginen for stor, to nesten like bilder (de blå, veldig fine foresten), syns du burde tatt vekk den på toppen. Eventuelt lakt den helt på toppen av siden. Bunnen er ikke så veldig fin, syns du burde snudd bakgrunnsbildet på hodet. EDIT: Innloggings greia kan du jo bare ha på en egen side, så vanlige brukere slipper å se noe som er helt unødvendig å se. Endret 22. mai 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Du kunne jo brukt litt mindre plass til ting, sånn at man så mer av siden uten å scrolle. Bl.a. er venstre margen for tykk og innlogginen for stor, to nesten like bilder (de blå, veldig fine foresten), syns du burde tatt vekk den på toppen. Eventuelt lakt den helt på toppen av siden. Bunnen er ikke så veldig fin, syns du burde snudd bakgrunnsbildet på hodet. EDIT: Innloggings greia kan du jo bare ha på en egen side, så vanlige brukere slipper å se noe som er helt unødvendig å se. se på den nå? bare en sånn rask fix, men nå føles det ut som om det mangler noe på toppen Endret 22. mai 2005 av Airborne Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fjærn de blå greiene, legg login der den nederdte blå lå. Ingen vits å ha logginn SÅ tydlig når det bare er admin.. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Sjekk siden nå , synes den ble fin jeg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 De grå delene irriterer meg litt. Ellers ville jeg prøvd å endre litt på teksten på bannerlinkene. Eventuelt få den mer vertikalt midtstilt, fiksere finere font eller noe. Den "Design og Personlig side"-bakgrunnen ville jeg prøvd å kjøre 100%. De hvite marginene tok seg ikke så bra ut der. Men skal si meg enig i at den ble veldig mye bedre nå. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Den "Design og Personlig side"-bakgrunnen ville jeg prøvd å kjøre 100%. De hvite marginene tok seg ikke så bra ut der. Jeg bare sliter litt med å finne på noe å ha der. så det var det jeg kom på for øyeblikket, noe forslag? ellers må jeg "recreate" headeren Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Det kule bildet på toppen og der det står "Design og Personlig side" ville jeg nok tatt bort. Kanskje funnet et annet sted å hatt det kule bildet. Kanskje lagd det litt bredere og lagt det helt på toppen. Men mye bedre nå, enn sist jeg så på den. Endret 23. mai 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå