ljkhaeljfk Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Selv har jeg ikke annet enn laptop, og synes overhodet ikke komforten er noe dårligere enn på stasjonær.. Har faktisk vurdert å kjøpe et eksternt laptop tastatur til familiens stasjonær... Fordel med mindre støy, og synes skjermene er et lite hakk bedre.. =) Utrolig kjekt med tanke på filmvisning på tv, studie og diverse.. Bare skaff en pc med god skjerm, og godt tastatur... Det eneste jeg savner med laptopen min er et skikkelig innebygd lydkort.. Skikkelig trasig med eksternboks når man er på farten... Må rekonfiguere hver gang man bytter plass og høytalere... (Joda, ser at dette ble en skikkelig dårlig skrevet post.. er sliten, og hodet er i hvilemodus) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg er ikke enig, ingen skjerm på bærbar kommer i nærheten av mine 2 stk. 19" Samsung LCD-skjermer på min stasjonære mhp. kontrastforhold, innsynsvinkel og fargegjengivelse. Det kan godt hende, men innsynsvinkelen er aldeles praktfull på noen pc-er! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Men det er vel smak og behag inne i bildet? Jeg elsker å kunne ligge på sofaen og surfe, og jeg syns det er veldig behagelig å bruke bærbare PCer... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Men det er vel smak og behag inne i bildet? Jeg elsker å kunne ligge på sofaen og surfe, og jeg syns det er veldig behagelig å bruke bærbare PCer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå