Lafro Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har Service pack 2, og derfor Windows Security.. Når jeg velger at brannmuren skal gå av, står det ennå at brannmuren er på.. Hvordan får jeg den skikkeli av?? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 først må du trykke ok i bunn av det øverste vinduet, og så kan du trykke på reccomendations og huke av ved "I have a firewall solution that I manage myselfe.." eller noe. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Windows' brannmur er slått av. Hvis du ser på notatene under "Firewall" i "Windows Security Center", ser du at "Norton Internet Worm Protection" regnes som brannmur av en eller annen grunn. Hvis du fortsatt tviler på at den er deaktivert, kan du gå på Start -> Control Panel -> Network and Internet Connections -> Network Connections. Dersom du ser en liten lås på ikonet til internettprofilen som du bruker, betyr det at Windows' brannmur er aktivert. Hvis du ikke ser noen lås betyr det at den er deaktivert. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Flyttes til sikkerhets-kategorien Sidan brannmur er ein sikkerheits-ting så er det den mest naturlege kategorien for spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå