Mott Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har sent e-mail og får den på fredag lørdag eller mandag troddeHan jeg fikk svar av Så bare drit i denne ok Lenke til kommentar
Mott Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 har slettet ordren og har bestilt på datakjeden i bergen hvor jeg bor Lenke til kommentar
Mott Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har jeg fått mitt og er fornøyd :!: :!: så ikke diskuter dette Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Neste gang du skal bestille datadeler, kan du bare innse at du er en utålmodig #####unge, og kjøpe over disk med en gang, slik at vi slipper å høre at du er en utålmodig #####unge med skrudde virklighetsoppfatninger. Dersom du kunne kjøpe over disk usannsett, hvorfor kaste bort 120 kr ekstra på frakt, samt å la Posten klomse opp forsendingen din med å miste den i gulvet og sende den til Gambia uten å gi deg pakkelapp, før de mister den i gulvet en gang til og spiller bedrifts-fotball med den ? Endret 24. mai 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå