Mott Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei som du ser ovenfra har jeg bestil to varer fra PS data og disse bestilte jeg kveld til lørdag den 21 mai. Og på ordre står det at jeg har en ordre og det står som følger: Vare på lager, klar til å sendes Men når jeg trykker på den (dette er under ubehandlede ordre) kommer dette opp : ubekreftet 1 931352-0914 MX518 Optical Gaming Mouse USB/PS/2 330.00 330.00 1 Vare på lager, klar til å sendes 1 967415-0108 Media Keyboard Norwegian PS/2 Black Retail 155.00 155.00 Håper på kjappe svar!! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 De fleste nettbutikker sender ikke ut pakker på lørdag/søndag, og dessuten er jo posten stengt på søndager! For det siste er jo musen du har bestilt ubekreftet ventet på lager 05.06, så du må nok belage deg på å vente litt, eller eventuelt bestille en vare de har på lager. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 men hvorfår står det først at pakken er klar til å sendes da?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 men hvorfår står det først at pakken er klar til å sendes da?? Ingen sender ut på lørdag, og at den er klar til sending betyr vel at varene er på lager og de pakkes da på mandags morgen. bestilte selv fra de på fredags morgen og varene ble som vanlig sendt samme dag, henter dem i morgen Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ingen sender ut på lørdag, og at den er klar til sending betyr vel at varene er på lager og de pakkes da på mandags morgen. bestilte selv fra de på fredags morgen og varene ble som vanlig sendt samme dag, henter dem i morgen Takk ditt svar var mye hyggeligere enn mack sitt savr Hehe :!: Men er litt Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Beklager da mann Bare synes de stakkars folka bør få ha fri på helligdager Men synes det er snedig hvis musen er ubekreftet på lager, og så står det at den er klar til pakking. men dette vet kanskje Snekker'n om er praksis hos PS, altså at de skriver klar til pakking når en vare er ubekreftet? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ja synes dette var merkelig men kan hende att det har noe med at det ikke er flere muser igjen nå vet ikke jeg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Beklager da mann Bare synes de stakkars folka bør få ha fri på helligdager Men synes det er snedig hvis musen er ubekreftet på lager, og så står det at den er klar til pakking. men dette vet kanskje Snekker'n om er praksis hos PS, altså at de skriver klar til pakking når en vare er ubekreftet? Vel om den stod ubekreftet da han bestilte så vet jeg sannelig ikke, men jeg trodde han hadde fått sin og at dette var den siste og at det derfor stod ubekreftet. jeg fikk nemmelig den siste 3800 venicèn og med en gang jeg hadde lagt den i handlekurven skiftet det til ubekreftet på disse,nettop fordi den de hadde da var reservert til meg . Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Ja men hvorfor er den da ikke sendt enda??? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja men hvorfor er den da ikke sendt enda??? Fordi folk må få sjansen til å komme på jobb før de kan behandle ordrene. Det får da være måte på utålmodighet! Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 lol herregud det er mandagsmorgen fatter ikke at folk ikke kan smøre seg med litt tolmodighet varene dine blir sannsynligvis ikke sendt før i ettermiddag. At folk begynner å syte når dem bestiller varer fredag kveld og forventer at den skal komme allerede lørdag eller noe er tåpelig. de fleste webshopper er ikke åpen i helgene og alle bestillinger blir vanligvis behandlet ved første neste arbeidsdag. La folk komme seg på jobb og la dem få sjansen til å finne varen din før du begynner å kjefte på hvorfor den ikke er kommet til posten enda. Varen din bør som sagt bli sendt senere i ettermiddag. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Okey bare litt manisk gleder meg så J**** Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg regner alltid med ca 1 uke fra jeg bestiller til jeg bør forvente at varen er i min hånd husk at bestillingen skal kunne behandles og varen skal finnes, pakkes og sendes. Posten bruker gjerne 3-4 dager på sendingen og ofte lenger hvis du bor utilgjengelig til. Regn aldri med at en hver bestillig ikke blir behandlet før ved neste arbeidsdag og da må man regne med at lørdag, søndag og evnt helligdager kommer i tillegg. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Logitech MX518 Optical Gaming Mouse er jo ubekrefta 6/6, så med mindre du valgte at de skulle sende varene separat så får du ikke noe pakke i posten før 7-8-9 juni. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) På internet siden deres står det 2 dager i 90% av tilfellene Endret 23. mai 2005 av Mott Lenke til kommentar
Pho3nix Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det står bare at den ene varen er klar til å sendes, den andre har dem ikke på lager enda. Som sagt, hvis du har bedt om at varene skal sendes sammen må du vente en måneds tid nesten før du får dem. Skal ikke være så vanskelig å forstå Lenke til kommentar
dragon Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 morra di sier at du skal gå ut med søppla, og du svarer, jada mamma, jeg skal gjøre det nå, men du må bare spille ferdig et spill først... moralen er: ting tar tid du bestiller en vare på en lørdag, det står roboter klare for pakking og sendes med fly samme dag. eller vent, hva med teleportering, det har ingen tenkt på gitt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Litt roligare i svingane takk. For eg syntes tonen på ein del av svara er litt skarpe. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Litt roligare i svingane takk.For eg syntes tonen på ein del av svara er litt skarpe. de er litt skarpe og ironiske fordi trådstarter stiller et helt urealistisk spørsmål ang en webshop som setter den i unødvendig dårlig lys mange kritikker her inne er desverre unødvendig og slik at webshopper får helt useriøs pepper for ting vi er som dem ikke kan noe for. Syns vi er til tider meget kravstore med tanke på sendinger og service. Syns egentløig at trådstarter fortjener den pepper han får pga kravstorheten sin og utålmodigheten i en tråd som ikke hører hjemme her før om minst 1-2 uker. trådstarter burde ringe webshoppen og spørre dem direkte først, noe som mange ikke gjør for småting og spørsmål tilknyttet sin bestilling. Husk at alle webshopper gjør det de kan og jeg skulle likt å sett de som kan bedre jobb enn det de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå