diversity Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg føler ikke at noen er ute etter meg i det hele tatt, for jeg er meget snill og grei Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det var en stund vi hadde en moderator av hunkjønn som jeg mistenker var satt til/hadde lyst til å passe ekstra godt på Joachim... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tja, jeg har vel egentlig ikke kommet opp i klammeri med forumets moderatorer på år og dag.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det var en stund vi hadde en moderator av hunkjønn som jeg mistenker var satt til/hadde lyst til å passe ekstra godt på Joachim... Hun satanist-bærta? ...neida adawen er en grei jente hun! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hun ar vel gitt meg ca halvparten av mine advarsler... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er litt ekstra nervøs hvis jeg ser at en moderator leser en tråd som jeg har skrevet i. Men jeg synes at de er greie jeg, og den ene warningen jeg fikk fortjente jeg uten tvil! Keep up the godd work folks! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Who cares? Alle med over 50 % er ekte mannfolk. Bare spør HalTan. Jeg har for øvrig 60 %, og noe mindre enn det hadde vært et ran. ord... 60% her også Jeg er moderatorenes kjæledyr. smile2.gif tviler ikke edit: jeg må vel misstenke psilocybe litt siden han står bak halvparten av advarslene mine, og noen av dem er rimelig meningsløse Endret 22. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Skulle sagt hva som var meningsløst jeg Rykende Kaffe, men tror jeg får warning. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Skulle sagt hva som var meningsløst jeg Rykende Kaffe, men tror jeg får warning. 10% fra eller til, hva har det å si for deg som synes at det er mandig å ha høy warn? Spytt ut gutt! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ja spytt ut, jeg vil høre Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hun ar vel gitt meg ca halvparten av mine advarsler... Jeg tror du fortjente de prosentene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skulle sagt hva som var meningsløst jeg Rykende Kaffe, men tror jeg får warning. 10% fra eller til, hva har det å si for deg som synes at det er mandig å ha høy warn? Spytt ut gutt! Jeg synes da ikke det er mandig? Har 0%, jeg. Bandidos Pelle som mener det er mandig. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Seriøst, hvor hardt hadde det ikke eid om denne tråden og ble stengt? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg tror vel at TST er litt etter meg, så jeg tør ikke poste så mye i gamer. Det er etter jeg lagde denne tråden. Edit. Jaja, Samael fikk sonet litt tid, men vi kom kraftig tilbake med denne meldingen Guess who's back. Men jeg sender deg på hodet ut hvis du fortsetter som du gjorde forrige gang du besøkte oss. Endret 23. mai 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 nei..eg føler ikje at dei er etter meg, håper iallefall det: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Har på følelsen, og nærmest vet, at enkelte administratorer og moderatorer er ute etter meg. Men det store flertallet av moderatorene og administratorene er noen ordentlig flotte og hyggelige mennesker! Endret 23. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har på følelsen, og nærmest vet, at enkelte administratorer og moderatorer er ute etter meg. [...] Ønsketenkning. On topic: Nei, jeg føler ikke at noen er etter meg foreløpig. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Det er sikkert mange flere der ute som synes at moderatorene er etter dem, eller hvertfall at de er veldig strenge i mange tilfeller. De fleste tør vel ikke å si hva de mener her for "Big Brother" ser dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg