Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med brannmur!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.. Har du en annen brannmur. Hvis denne blir monitorert av windows security senter vil det stå på det bakerste vinduet at brannmuren (vil vel da stå om det er Norton o.l.) er på! Brannmuren min blir ikke gjenkjent, så jeg har slått av monitorering av brannmur.

Så! hvis du går inn på brannmurinnstillinger i security-senter og det står at Windows brannmur er av så er den det!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke norton internet security, men jeg har norton antivirus...Er det noe brannmur på det??

På din egen skjermdump Undder Firewall står det: "Norton Internet Worm Protector is currently ON".

Sikkert en fordel å lese hva som står på egene skjermbilder før du legger de opp her og viser en slik grad av giddeslaushet/u*******.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke norton internet security, men jeg har norton antivirus...Er det noe brannmur på det??

Nei, Norton AntiVirus kommer ikke med brannmur, men en funksjon i programmet defineres som brannmur av "Windows Security Center". Hvorfor, det vet jeg ikke.

 

Edit:

Hvorfor er det tidligere innlegget mitt som jeg skrev i natt fjernet?

Det må være en administrator som har rotet med noe. Jeg ser at det eneste innlegget som var over meg også er fjernet. Det var ingen andre som hadde svart i natt, og nå står det at de som har svart, svarte i går kveld rundt kl. 19.00.

Endret av Umbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...