Larsy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) er det noen måte å få lyden på en moped litt mindre pipete? eller litt grommere? liker ikke moped lyd spesielt crossere :!: og hva burde man gjøre for best mulig aks.? jeg har(snart) en Adly ATV, hvis det skulle være noen forskjell. så jeg vet ikke hvordan lyden er på den. noen som har atv her? hvordan er lyden på atv generelt? Endret 22. mai 2005 av Larsy Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan jo dreve om å sette på effekt potte, mer vet jeg ikke. Kan få skikkelig grom lyd hvis du har Metra kit effekt anlegg, og det blir ødlagt, da blir det grom lyd da ! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan jo prøve frieksos da. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan jo prøve frieksos da. Kaller du fri eksos på en totakter gromlyd? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, han gjør vel det, han skrev det jo 4takter er jo grom i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå