Neptun_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ingenting er nok en passe beskrivelse her. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Rydder litt, vasker litt (sjelden), lager litt, henter litt, tømmer litt. Får ingenting. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe til!vaske kjøkkenet, støvsuget og div. men jeg er alt for dårlig til det... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Siden jeg er 18 år, går på skolen og bor hjemme helt gratis så må jeg gjøre litt husarbeid. Jeg vaske rommet mitt selv, henger på klær, vasker klær, handler, måker snø om vinteren, klipper plen om sommeren.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ' date='22/05/2005 : 19:32'] Jeg har lurt noe fælt på om jeg har mye husarbeid..som jeg seff synes...Derfor spør jeg, hvor mye husarbeid har dere? Dette er mine oppgaver: - Gå med søpla (Ofte) - Hente posten (Sjelden) - Dekke på bordet (Sjelden) - Rydde av bordet (Ofte) - Rydde rommet, og støvsuge rommet (Ofte) - Rydde inn og ut av oppvaskmaskinen (Ofte) - Støvsuge huset (Sjelden) Siden dette er typiske jenteoppgaver er det kona som tar seg av slikt her i huset. Unntaket er å gå ut med søppla og hente posten ettersom løpestrengen er litt kort til akkurat de tingene der. Dessuten er det ett styr å stadig måtte lette etter nøklene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bor i egen leilighet så det blir en del å gjøre. Spiser fra gulvet. Dusj har jeg kutta ut, det har man våtservietter til. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Lol! Jaja, gleder meg til JEG skal flytte ut jeg! Da er jeg Sjefen! åååååh! Gleder meg! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Man er sjefen til man finner ut at det blir kjedelig og spise Grandiosa hver dag. Så finner du ut at det koster penger å bo for seg selv. Er ikke alltid like gøy, men det kan være veldig digg å legge seg når man vil, og ha det så rotete man bare vil også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå