Even. Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Gjør ikke en dritt hjemme, eller har ryddet rommet en sjelden gang. Får heller ikke ukepenger, men jobber utenom (i gang i uken + 3 ganger annenhver uke + litt i ferier) så tjener det jeg trenger der. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Rydder ut av oppvaskmaskinen, støvsuger litt nå og da, rer opp senga mi, rydder klær, henter posten osv osv. Får ikke noe penger for dette... Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja? Er det for mye?Mange andre folk jeg kjenner som tjener 400-500 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Absolutt ingenting. Men etter ett par måneder hender det jeg tar en runde på rommet mitt, ting hoper seg opp rundt om kring, etter hvert. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Bor med to (snart 3) andre, så vi har egentlig alt husarbeidet det finnes i en 130 kvadratmeter stor leilighet. Endret 22. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ps. Jeg har svart på 3 tråder nå og jeg har fortsatt bare 7 poster (skulle vel egentlig hatt 10 da) Er det forumet som er tregt ellernoe? Postcount'en teller ikke på OT. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg bor på hybeln, så jeg har ikke husarbeid. I den forstand av faste gjøremål, slik som å ta ut søpla hver dag, eller rydde rommet på fredag. Jeg gjør slikt når jeg gidder. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 gjør kanskje 1 time husarbeid i uka eller no... deilig å bo hjemme Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Som eneste menneske på hybelen så må jeg naturlignok gjøre alt som må gjøres på egenhånd. Alt fra og lage mat, vaske klær, støvsuge og riste tepper.. jeg liker selv og tro at jeg er ganske ryddig av meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vaske kjellern (Ofte) Støvsuge kjellern (Ofte) Gå med søpla (Ofte) Tømme oppvaskmaskina/sette inn (flere ganger daglig, mao. altfor ofte) Gå med papirrasket (Ofte) Hente posten (Ofte) Ta inn avisene (Ofte) + alt annet foreldra mine setter meg til å gjøre. Jeg får 500,- i månedspenger Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hmmm, heldiggriser som har så lite å gjøre. mimre tilbake til gode gamle dager da det var så lite som måtte gjørest nå er det litt værre. gjør alt selv, har delansvar i en leilighet, et hus, en campingvogn og 3 biler, passer på at alt økonomisk blir ordnet i tide. betaler regninger for en gode 30k i mnd(snitt). passe på min 5 år eldre bror som alltid er blakk og gi ham penger ganske ofte... det vanlige... sånnt som skjer når foreldrene flytter til et annet kontinent og skriver fullmakter på at vi (jeg og min bror) skal passe på alt mens de er borte... (minimum 3 år til). så dere som klager over at dere har mye husarbeid og ansvar. GLED DERE TIL DERE FLYTTER FOR DERE SELV!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Da jeg bodde hos foreldrene mine gjorde jeg følgende: Vaske bad og toalett 1 gang i uken Holde rommet mitt i orden Tømme oppvaskemaskin hvis det trengtes når jeg var tilstede Lage middag noen ganger i uken Ta med søppelspannet ned i veien om morgenen når jeg skulle til skolen Fikk 1000kr i måneden på slutten. For de pengene måtte jeg betale busskort, klær og kontantkort. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Støvsuger huset hver fredag. Hjelper å ta av bordet når vi har spist. Ellers ikke så mye. Henter posten av og til også. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Husarbeid? Hva er det? Nei... Vaske all driten konstant for usslige 100kr-ukelønn? Jeg klarer meg... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Får mobilabonement, busskort +++ i tilleggt til at jeg jobber. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vaske klær, vaske opp, rydde, vaske, gå med bosset (søpla som dere kaller det) og alt annet tenkelig som må gjøres i huset.. Hva får jeg for dette? Ikke en dritt egentlig.. Hardt å være voksen.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hmm.. la meg se.. *fise* ingeting :!: får 200+ i uka Lenke til kommentar
Outsider Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bah, late sjeler. Jeg rydder rommet, kjellergangen og trappene opp til stua + støvsuge og vaske. Får 100 kroner for dette + foreldrene mine betaler for mobilabonementet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ok da, -Støvsuger en etasje\2-3 -Tar oppvaskmaskinen, inn og ut -klesvasken (2) -Mopper en etasje\2-3 -Tørker støv -Rydder -Hjelpe i hagen -Div Blir noe av å til Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva med INGENTING? Passer bror en fredag her og der. Da pleier jeg å få 500 kr. Helt greit for å gi han pizza og legge han 23.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå