wartex Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hei.. noen som kan huske den tegneserien som gikk på tv før.. (trur det var tv3) som bodde i det huset, også hata de en kjerring eller noe. en hadde rød genser og lue de andre hadde vel grønn og blå eller noe. også lagde de feller for hu kjerringa og sånn. de hadde også øyse stemmer. haha.. kom til å tenke på denna serien, men husker ikke noe navn på den. noeon som gjenkjenner min fattige dårlige forklaring? mvh meg =) Endret 22. mai 2005 av wartex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vennligst bytt emnetittel, eller så risikerer tråden å bli stengt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du forklarer litt nærmere og ikke fullt så rotete så kanskje jeg kan hjelpe deg. Har fulgt med på mange tegneserier på TV3. Lenke til kommentar
wartex Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 hehe.. skjønner. men husker så lite. er bare små detaljer jeg husker. prøver å finne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå