Gå til innhold

"tilbake" knappen er død..

Anbefalte innlegg

Fikk en nokia 6600 til jul, og igår da jeg våknet virket ikke "tilbake" knappen (knappen til høyre for stikka). Etter rundt en 6 timer i lommen så fungerte den igjen. Men i dag så er det det samme problemet igjen...

Fant akkurat ut at knappen kun virker etter at bakrunsbelysningen slår seg automatisk av og når lyset kommer på er det tilbake til problemet..

Det virker jo som en software feil. Kan det hjelpe med en FW update? Har V 5.27.0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vist ingen ;) Jeg ville gått til forhandleren jeg kjøpte den :ermm: Det er jo 1 års garanti :)

Jo, men jeg møtte på et problem da jeg skulle gjøre det. Bestillte fra XD.no, men antakeligvis slettet kviteringen og originalembalasjen mangler vist også.. :cry:

Lenke til kommentar
Virker den ikke i det hele tatt, eller virker den hvis du trykker inn knappen hardt og bestemt? Legg på-knappen på min 6600 begynner å streike litt nå. Men hvis jeg trykker den hardt inn går det fint.

Nei, virket ikke i det hele tatt. Men nå har den virket i snart 48 timer :w00t:

Det kan heller ikke være noe galt med knappen i og med at hvis jeg ventet 1 min til bakrunnsbelysningen gikk av så kunne jeg trykke én gang for så å vente 1 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...