tommkarl Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fant den du liksom... Enten har du fått den, eller så har du stjålet den... Høres ut som det siste... En skal være forsiktig med anklage folk... Livet er ikke sort/hvitt. Hva vet du om han fant den eller ikke? Uansett va angår det deg eller meg for den saks skyld? Hvordan jeg kan vite at han har funnet den? Øøøhhh, Daahhh..... han sier jo selv at han har funnet den i en lastebil..... Du får lese det en gang til da vettu...... Om jeg har noe med det? Vel, jeg ville ikke like om folk "fant" ting som jeg eide selv om jeg ikke hadde brukt det på ti år.... Du får svare for deg selv. Håper trådstarter kan dementere dette, så beklager jeg mine insinuasjoner Lenke til kommentar
Thor-Inge Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Hehe...Får klare opp i dette... Familien min har en tomt i Loddefjord, Bergen...Mesteparten er solgt og lagd om til industri...Pleide å være en gård. Der e det en lang bakke med tunnel inn i et fjell og noe greier. Der står det en sammenfalt campingvogn og en gammal lastebil, fra 80-årene...Eieren, fra et rørlegger-firma, har dumpet den der og aldri fjernet den, så eg og en kompis gikk opp der og sjekket ut, og der lå dette "sjøfartøyet". Så teknisk sett har eg stjålet den, men tviler på at noen savner den... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hadde vært intresant å se hvordan den ser ut på undersiden! Lenke til kommentar
Thor-Inge Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 var voldsomt med de innleggene då! Kordan får eg slettet de? Gikk bare an å endre teksten... Under skal det være et slags ror, så kanskje være festet til et seil, som masten skal nedi den ryggstøtten Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) var voldsomt med de innleggene då!Kordan får eg slettet de? Du kan ikke slette egne innlegg, jeg har slettet de nå. Endret 8. juni 2005 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå