Gå til innhold

Rimjob vs Blowjob

Gjest Slettet+9817234daf

Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?  

295 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?

• Rimjob
      43
    • Blowjob
      252

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rimjobs er helt klart undervurdert.

Truer words have never been spoken.

hva er rimjob?

Er blowjob å suge/slikke?

Hvordan klarer du å poste i en tråd uten å lese en eneste post? Det er blitt forklart opp til flere ganger.

Blowjob: Å suge på penis

Rimjob: Å slikke anus

Google-bildesøk er din venn :wee:

Lenke til kommentar
Er det ingenting som er unormalt lenger?En poll om Rimjob vs Blowjob hadde jeg ikke forventet å se her.Hva er neste?Goldenshower vs vanlig dusj? :thumbdown: Liker du å få et skikkelig sleik mellom skinkene,er du en ordentlig GRIS,syns nå jeg.  :sick:

Gris? Hvis man liker å slikkes i stumpen, skal man ikke få lov til det uten å bli uthengt som gris? Er jeg en gris hvis jeg spiser chips med hendene?

Jeg stemte rimjob. :green:

Så du er en rævsleiker og er stolt av det? :p (det er jo det en rimjob går ut på).Spise chips med hendene og sleike en i rumpa,kan vel ikke akkurat sammenlignes.Gjør hva dere vil i senga,men jeg må få lov til å syns at dere er ekle og grisete når dere snuser og sleiker hverandre i rompa.

Endret av audiomur
Lenke til kommentar

På tide å komme med visse nye retningslinjer for hva slags topic'er som er lov å poste her.

100 % av tråden er bull, samt 80 % av posterne juger så de tror det selv. De resterende 20 % kommer til å brenne godt om noen år. :innocent:

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
På tide å komme med visse nye retningslinjer for hva slags topic'er som er lov å poste her.

100 % av tråden er bull, samt 80 % av posterne juger så de tror det selv. De resterende 20 % kommer til å brenne godt om noen år. :innocent:

Må være noe galt med hoderegningen din. :roll:

Lenke til kommentar

100 % av tråden er bull, samt 80 % av posterne juger så de tror det selv. De resterende 20 % kommer til å brenne godt om noen år.  :innocent:

Må være noe galt med hoderegningen din. :roll:

er ikke bare jug som går under bull, hvis man skal værre veldig kverrulerende.. Lurer på hva de 20% er...

Lenke til kommentar
Sannt så sannt...

Ser ikke helt det "kule" i å kødde om sånnt, men for all del mitt syn er ingen lov..

Poenget er ikke at det skal være "kult". Det er underholdning, som alt annet. Det er helt åpenbart at flere har kost seg med denne tråden og diverse småperverse kommentarer, så jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Gjør hva dere vil i senga,men jeg må få lov til å syns at dere er ekle og grisete når dere snuser og sleiker hverandre i rompa.

Er det noe bedre å snuse ei dame i musa da? Der kommer jo både tiss og mens ut :roll:

Nei la folk gjøre som de vil!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...