Gå til innhold

Rimjob vs Blowjob

Gjest Slettet+9817234daf

Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?  

295 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?

• Rimjob
      43
    • Blowjob
      252

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil si at hvis man digger rimjobs, så har man virkelige homsesextedenser! Ja, visse menn syntes det er godt :sick: ved at noen "kiler" prostataen men prostataen er jo ikke inn i bildet når det gjelder rimjobs..

Trangsynte mennesker som deg er egentlig bortkastet hud, hår og oksygen.

Lenke til kommentar
jeg vil si at hvis man digger rimjobs, så har man virkelige homsesextedenser! Ja, visse menn syntes det er godt :sick: ved at noen "kiler" prostataen men prostataen er jo ikke inn i bildet når det gjelder rimjobs..

Jeg er ikke homofil. Men tror veldig sikkert jeg ville likt det kjempe godt.

Men ikke faen om jeg slipper noen til der...

Lenke til kommentar
jeg vil si at hvis man digger rimjobs, så har man virkelige homsesextedenser! Ja, visse menn syntes det er godt  :sick: ved at noen "kiler" prostataen men prostataen er jo ikke inn i bildet når det gjelder rimjobs..

Trangsynte mennesker som deg er egentlig bortkastet hud, hår og oksygen.

så du liker det SteffyBoy-pusen?

Lenke til kommentar
Tja, er vel litt utsatt område rent hygenisk sett uansett?

Jo. Derfor sier jeg at man bør vaske seg først. Det er mulig å bli ren og fin, også der.

du har egentlig ikke svart på spørsmålet mitt: liker du det? lar du kjæresten din gjøre det på deg?

Lenke til kommentar
Hvis du vasker deg skikkelig ser jeg ikke noe problem.

Beklager, er ikke noe som faller i svar som jeg har allerede har sagt ovenfor.

Og steffyboy, uansett hvor mye man vasker seg så forandrer det ikke det faktum at det er der bæsjen kommer ut, bare tenk på det du neste gang tungen din er i området eller du får en god behandling YUCK :sick: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...