Gå til innhold

Rimjob vs Blowjob


Gjest Slettet+9817234daf

Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?  

295 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?

    • Rimjob
      43
    • Blowjob
      252


Anbefalte innlegg

Siden det altså er snakk om å få, har jeg ikke noe annet valg enn rimjob; jeg er jo jente ;) Dessuten, ingenting er jo som tilfredstillelse av analen!

 

Hadde det derimot vært snakk om å gi, går jeg for blowjob. Rimjob kan jo bli litt skittent.. (Bokstavelig talt!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg har aldri hørt om rimjob før, jeg pleier heller å si "toss the salad".

Jeg vil dog påstå at en slik poll kan tolkes til litt av hvert med tanke på prosentandelen gutter her på forumet \Ö/

 

Jeg vil påstå at det ikke er mange jenter som frivillig gir RJ's uten betaling i forhold til BJ's, så rent statitisk sett havner jeg i den heldig ut hvis jeg skal "ut på byen en tur"

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at det ikke er mange jenter som frivillig gir RJ's uten betaling i forhold til BJ's, så rent statitisk sett havner jeg i den heldig ut hvis jeg skal "ut på byen en tur"

Hva skal man med kvinnfolk som ikke er villig til å gi en RJ?

Du kan gjerne se på deg selv som "heldig", men jeg syns synd i deg som er sammen med kvinner som ikke er villig til å utføre litt salad-tossing.

Lenke til kommentar
Steffyboy: kan ikke du beskrive hvordan dette er og føles da? Siden du er så erfaren på dette området... :roll:

Jeg er ikke her for å bidra med litterært runkemateriale, stikk heller innom www.klara-klok.no hvis du tenner på å lese sånt.

Sa ikke noe om tenning... Tenningen ligger vel hos deg?

 

Spurte bare om du ville dele noen erfaringer du tydligvis har?

 

Eller er det forsøk på å drite ut noe enkelte folk liker?

Lenke til kommentar
Sa ikke noe om tenning... Tenningen ligger vel hos deg? 

 

Spurte bare om du ville dele noen erfaringer du tydligvis har?

 

Eller er det forsøk på å drite ut noe enkelte folk liker?

Jeg er ikke spesielt interessert i å dele mine private erfaringer, nei.

Og jeg driter ikke ut noen.

Vel mulig jeg som tar helt feil og driter meg ut her... Min tolkning av det er at du ikke har fått det og tråden her er useriøs...

 

Lurer på som pyrocx. Er det noen her som har fått det? eller gitt det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...