Gå til innhold

Rimjob vs Blowjob


Gjest Slettet+9817234daf

Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?  

295 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du - rimjob eller blowjob?

    • Rimjob
      43
    • Blowjob
      252


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du vasker deg skikkelig ser jeg ikke noe problem.

Beklager, er ikke noe som faller i svar som jeg har allerede har sagt ovenfor.

Og steffyboy, uansett hvor mye man vasker seg så forandrer det ikke det faktum at det er der bæsjen kommer ut, bare tenk på det du neste gang tungen din er i området eller du får en god behandling YUCK :sick: .

Visste du at det er mye mer skittent / større smittefare ved å slikke telefonrøret eller tastaturet, enn det er ved å slikke doskåla? Mao. er sikkert ikke den delen av kroppen den skitneste om man vasker seg :p

 

Men du har jo rett i at det er der bæsjen kommer ut.

Lenke til kommentar
Med RJ. er det mye større sjans for at den personen som utfører det får HIV.

 

Oral sex involves giving or receiving oral stimulation (i.e. sucking or licking) to the penis, the vagina, and/or the anus. The risk of HIV transmission from an infected partner through oral sex is much smaller than the risk of HIV transmission from anal or vaginal sex.

 

When scientists describe the risk of transmitting an infectious disease, like HIV, the term "theoretical risk" is often used. Very simply, "theoretical risk" means that passing an infection from one person to another is possible, even though there may not yet be any actual documented cases. "Theoretical risk" is not the same as likelihood. In other words, stating that HIV infection is "theoretically possible" does not necessarily mean it is likely to happen-only that it might.

 

n June 2002, a study conducted amongst 135 HIV-negative Spanish heterosexuals, who were in a sexual relationship with a person who was HIV-positive, reported that over 19,000 instances of unprotected oral sex had not lead to any cases of HIV transmission.

 

Så sjangsen for HIV gjennom oral sex er ikke akuratt skremmende stor..

Lenke til kommentar

Er det ingenting som er unormalt lenger?En poll om Rimjob vs Blowjob hadde jeg ikke forventet å se her.Hva er neste?Goldenshower vs vanlig dusj? :thumbdown: Liker du å få et skikkelig sleik mellom skinkene,er du en ordentlig GRIS,syns nå jeg. :sick:

Endret av audiomur
Lenke til kommentar
Er det ingenting som er unormalt lenger?En poll om Rimjob vs Blowjob hadde jeg ikke forventet å se her.Hva er neste?Goldenshower vs vanlig dusj? :thumbdown: Liker du å få et skikkelig sleik mellom skinkene,er du en ordentlig GRIS,syns nå jeg.  :sick:

*løpe etter og vifte med tungen*

*løpe vekk med sammenknipte rompeballer*

Lenke til kommentar
Er det ingenting som er unormalt lenger?En poll om Rimjob vs Blowjob hadde jeg ikke forventet å se her.Hva er neste?Goldenshower vs vanlig dusj? :thumbdown: Liker du å få et skikkelig sleik mellom skinkene,er du en ordentlig GRIS,syns nå jeg. :sick:

Nei, beklager, det ser ut som seksuelle fordommer begynner å forsvinne. Og hvis folk liker golden shower så er det bare fint. Koselig at de har noe som gir dem nytelse.

Lenke til kommentar
Er det ingenting som er unormalt lenger?En poll om Rimjob vs Blowjob hadde jeg ikke forventet å se her.Hva er neste?Goldenshower vs vanlig dusj? :thumbdown: Liker du å få et skikkelig sleik mellom skinkene,er du en ordentlig GRIS,syns nå jeg. :sick:

Gris? Hvis man liker å slikkes i stumpen, skal man ikke få lov til det uten å bli uthengt som gris? Er jeg en gris hvis jeg spiser chips med hendene?

 

Jeg stemte rimjob. :green:

Lenke til kommentar
Visste du at det er mye mer skittent / større smittefare ved å slikke telefonrøret eller tastaturet, enn det er ved å slikke doskåla? Mao. er sikkert ikke den delen av kroppen den skitneste om man vasker seg :p

 

Men du har jo rett i at det er der bæsjen kommer ut.

Men man tørker gjerne ikke rævhølet på doskåla da, blir heller bare lårene som er nær doskåla ;)

Lenke til kommentar
Eh, sitter du _i_ toalettet eller noe?

 

Jeg har ikke lårene i doskålen.

Forklaringen ligger nok i følgende: For å få skutt frem bekkenet/ penis må lårene spres til en minimums vinkel. Da dette gjøres ut fra utgangsposisjon på toalettet vil man få mindre areal av lårende som er nær toalettskålend. Altså dess større vinkelen blir(øvre grense 180') vil kontaktflatende ulineært minke. Da utgangs stilling er funnet ved kun å spre benene oppdager man at man sitter balansert og veldig lite stabilt og ikke særlig behagelig. Må og huske at ved onani er store deler av kroppen i bevegelse og siden penis er nær disse to balansepunktene vil man oppnå en svært ubehagelig ustabil stilling.

 

En støtte er å sitte fremlent og legge mye vekt og tyngde på føttene, dette er ofte ikke nok og hjelper ikke tilstrekkelig. En enkel løsning blir da og rettogslett sette seg litt bakover slik at man får et 3 kontaktpkt med toalettskålen. altså rumpa plasseres med ønsket areal bakpå. Man sitter nå på en stabil"3fot" sammt føttene avlaster en del..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...