B_A_R_T Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Snodig feil på Elitegroup G732 her: Strømmåleren viser konstant 0% batteri og dette medfører en høylytt pipelyd fra høytalerene: Batteriet er imidlertid inntakt og maskinen kan stå slik et par timer før den slår seg av. Mao. noe galt med måleren. Denne alarmen er umulig å slå av og starter med en gang PC'en startes. Ingen BIOS valg på dette. Garantien er ute på denne PC'en Noen glupe hoder med råd på dette? Lenke til kommentar
t0ffluss Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 har du en batteri kalibreringssak i bios ? jeg har ihvertfall det på min G556 ... kanskje det er tingen? ... har du også en slik pc speaker som hyler når bateri nivået er for lavt? fy f¤%"# så irriterende lyd! starter jo 10min før batteriet er i nærheten av tomt.. Richard Lenke til kommentar
B_A_R_T Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ingen kalibreringssgreier i BIOS nei men det er nok den hersens alarmen du kommenterer og den hyler konstant Lenke til kommentar
t0ffluss Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 kanskje en oppdatering på Bios kan gi deg kalibrerings funksjonen ? .. har du den nyeste? Richard Lenke til kommentar
B_A_R_T Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, men iflg, oppdateringslista er der bare en annen fix på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå