josteine Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei. Har abbonement hos Bluecom og de stengte ned internetten for ei stund siden for de sa at jeg hadde spamserver på maskinen. Hvis dette skjedde en gang til så kostet det 500kr å åpne opp linjen igjen. Men nå ser det ut som jeg har fikset problemet (tror jeg) men på brannmuren min så ser jeg at det hele tiden er noen som prøver å komme innpå maskinen. på 2.5 timer har jeg 46500 forsøk. Det står Inbound TCP connection attempt. Har dette noe med at det fortsatt kan ligge noe på maskinen?? Jeg har formatert flere ganger og sjekket med utall forskjellige virusprogrammer. + jeg bruker hide & seek + adaware. Hvert sekund nesten er det forsøk. Se her er et eksempel av de utallige forsøkene Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du ikke installert antivirus vanligvis? Real-time protection trengs. Lenke til kommentar
josteine Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 jo men er det vanlig at det er så mange? det er jo i gjennomsnitt 5 i sekundet. Så jeg lurte på om det kan være noe på min maskin som gjør meg et ettertraktet mål. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis du av og til bruker P2P-programmer, er det helt normalt at øvrige brukere forsøker kontakt selv når du ikke selv har programmet kjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå