Gå til innhold

skal kjøpe meg en ny bærbar masnkin. men hvilken?

Anbefalte innlegg

halla, siden jeg i nyere tid har funnet ut at jeg trenger en bærbar pc til ''skole'' bruk. (cs og film). jeg har sånn ca 11000 lapper å bruke på dette. men er usikker på det markede. er der noen som har noe å anbefale.- vil ha mest for penga.

thx. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke et modell til deg, men noen kreterier bør du sette deg. Hva er viktig?

*Batterikapasitet?

*Vekt

*Skjerm

*Skjermkort

*DVD-Brenner?

*Widescreen?

*Støy?

Jeg ville gått for et godt merke. Eksempler er Acer, Dell, IBM osv. Jeg har selv en Acer Ferrari 3200 og er meget fornøyd med den :thumbup:

Lenke til kommentar

ok.. takker.. det jeg syns er viktig er batteri levetid og skjermkort og lagringsplass. den burde han en litt ålreit skjærm også. men jeg har sånn ca 14000 lapper nå.. har skaffet mer spenn.. ehhe.. noen forslag?? :hmm:

Lenke til kommentar
ok.. takker.. det jeg syns er viktig er batteri levetid og skjermkort og lagringsplass. den burde han en litt ålreit skjærm også. men jeg har sånn ca 14000 lapper nå.. har skaffet mer spenn.. ehhe.. noen forslag?? :hmm:

Mitt forslag er; spar litt til, så har du snart en i9300 fra dell :love:

Lenke til kommentar

det er den med geforce 6800 to go. el no.. er det et rått kort i en bærbar? eller er det ikke så flott som alle skal ha det til? er det noen som har prøvd det?

og burde jeg ha 1024 mb ram? jeg syns det var sinnsykt dyrt for rammen til dell. klarer jeg meg med 512 og kansje kjøpe en ny senere?

edit: litt av hvert.

Endret av simvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...