Jahve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 F-tastene mine har gått til helvete... F1 - Som normalt: Hjelp F2 - Fjerner ting jeg har skrevet F3 - Ingen åpenbar funksjon F4 - Nytt vindu i en browser F5 - Åpne fil F6 - lukke vindu F7 - Refresh F8 - ingen åpenbar funksjon F9 - Går i Fil-menyen og merker det øverste alternativer F10 - Ingen åpenbar funksjon F11 - lagre fil F12 - Print.... Hvordan er dette mulig? et annet problem jeg har hatt i lenger tid (t.o.m etter jeg fikk nytt tastatur) er at Caps Lock ikke kan skrus av med caps lock tasten, men ved å trykke Shift en gang.. HJEEEELP Lenke til kommentar
este1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan du ikke bare prøve med et annet tastatur? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Sikkert noe F-tastlås tull. Se om du finner en "F-tast" på tastaturet ditt, og trykk den Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Prøv med et annet tastatur, eller installer programvaren som fulgte med (hvis det fulgt med noe) på nytt. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har nå byttet tastatur, det fiksa det... jeg formaterte så (det skulle jeg uansett) og installerte programvaren igjen, så var feilen tilbake.. før jeg installerte programvaren så fungerte ikke F-tastene i det heltatt på tastaturet concerned.. det er et MS keyboard med fingerprint reader Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du har ikkje tilfeldigvis Logitech tastatur med F-tastelås? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Du har ikkje tilfeldigvis Logitech tastatur med F-tastelås? "det er et MS keyboard med fingerprint reader" skriver han, lese postene kanskje! Jahve: Hva gjorde du for å fikse? Endret 23. mai 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå