[SifO] Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei Skal ha en oppgradering av maskinen min, så jeg får PCIe og noe nytt RAM. og kom da på at det er jo mulig å oppradere min 3500+ "Winnie" til en 3800+ "Venice". Men er det en oppgradering som er verdt pengene ? (kansje den gamle CPU'en da blir solgt, så ikke det er helt pengesløsing.) Vil det gi en merkbar ytelsesøkning ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan ikkje tenke meg at du merker noe som helst. Penger ut vinduet, imo. Vent heller til du kan bytte med en X2 Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 tenkte faktisk på en X2, men den svakeste koster jo det dobbelte av en 3500+. Men kan jo alltids vente, siden min "Winnie" vil holde en stund til. og da vil nok X2 bli billigere. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke byttet nei. Det er ikke så veldig mye du merker. Du har ikke et annet svakt ledd i maskinen din du kan bytte? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor skal du bytte? Er du en av dem så må bare ha bedre ? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 bytte hva da mener du ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det byttet er ikke verdt pengene. Skjønner heller ikke hvorfor du skal bytte hk, gpu og ram heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå