BrukerSlettet Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Skal ha ny PSU ettersom Q-tecen ikke holder mål og bråker ekstremt mye. Prisen skal ligge rundt 500 + - Den må være stille Må være skikkelig kvalitet Noen å anbefale? Endret 22. mai 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Tenkte på en av disse, men skjønner ikek helt forskjellen på de: NorthQ #1 NorthQ #2 NorthQ #3 Er noen av de noe å satse på? Noen andre å anbefale? Lenke til kommentar
Aiwa-_- Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har selv #2 og er meget fornøyd, den bråker ikke, lager seff lyd men kan ikke kalle det bråk. Den er stabil, men synes du burde gå for #1 eller #3 siden disse ser bedre ut. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har også selv #2. Den er konge. Hadde jeg kjøpt i dag hadde det blitt #1. Lenke til kommentar
MiG29 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 heisan, noen som kan si meg om denne er brukbart? NorthQ 500w Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 heisan, noen som kan si meg om denne er brukbart? NorthQ 500w Ja, Alle NorthQ leverer sakene. Lenke til kommentar
MiG29 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 okey=) glemte å spøre ista om hvordan det er lurest å legge opp strømforsyningen på? har det noe å si vis man kobler alt av utstyr(harddisk, cdrom,vifte osv..) på samme leding eller bør man fordele alt på alle kablene? at jeg for eksempel kobler dvdrom,cdrom og disket på en leding og skjermkort og vifter på den andre og kansje på den tredje for harddisk? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 okey=) glemte å spøre ista om hvordan det er lurest å legge opp strømforsyningen på? har det noe å si vis man kobler alt av utstyr(harddisk, cdrom,vifte osv..) på samme leding eller bør man fordele alt på alle kablene? at jeg for eksempel kobler dvdrom,cdrom og disket på en leding og skjermkort og vifter på den andre og kansje på den tredje for harddisk? Lurer på det samme, Men tror det er smartest å dele de opp. Uansett så gjør sånn at det blir minst mulig kabelrot. Tror ikke det er den største forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå