Onkel Kompost Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tja. Som de andre sier, godt at noen tør gå på spesielle løsninger når vi snakker bærbart. Den som var avbildet var ikke noe videre pen, men kanskje de har noe annet som kan fungere? Tross alt, det er alt for få bærbare maskiner med 12" skjermer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 huff så stygg.. jeg måtte ha fått GODT betalt skulle jeg brukt den der altså.. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Luxus utgaven var finere enn den andre Men hvem e dum nokk til punge ut med 2,3millioner for noe som går ut på dato om 2/3 år Til den prisen så er nok ikke oppgraderingsmulighetene særlig begrenset om man skulle ønske det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Men den er fryktelig dyr. Jeg tror at rike personer har millioner av andre ting å kaste bort penger på. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Riv ut innmaten og en har det perfekte hjelpemiddel for å unngå at gullhåra blir tilsmusset om man skulle være så uheldig å måtte gjøre fra seg på en offentlig toalett. Et eget mobilt luksustoalettlokk m/ring må jo være tingen. Bare være ops på at det kan bli trøbbel ved kombinasjon av joystick og touchpad. De som har mus trenger selvsagt ikke bekymre seg for dette. vel vel sikkert noen sjeiker som synes dette er stas. Endret 22. mai 2005 av Anders Jensen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg er spent på hvordan salgstallene blir. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg ser ikke helt poenget med luksusversjonen. Tipper publisitet, sikkert ikke noen som kommer til å kjøpe den, men de får jo mye skriverier om serien pga. den. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Absolutt en grisestygg, ubrukelig (for penga) laptop! Den ligner jo så utrolig på en gammel iBook. Luksusutgaven var finere, men den kommer nok bare til å bli en damepenisforlenger, no more. offtopic: Snorreh, hadde du likt designet, prisen og maskina generelt hvis det hadde vært en Pentium M i den..? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Motebevisste mennesker vil neppe falle for en maskin som ser ut som en etterligning av en maskin (iBook) som var på moten i 1999. Nostalgi tar minst 15 år. En og annen synes sikkert at den er fin likevel. Men de tar feil. Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 her jo helt ut som de gamle ibookane til mac Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Blir disse maskinene like "gode" som Tulip burgeren jeg spiser nå, så har de noe lovende pågang. kjenner til dem, smaker ingenting og krymper til halve størrelsen. nordfjord eller hva det heter er mye bedre. og angående utsendet på 2,3 mill. utgaven. tror jaggu meg jeg hadde kjøpt den om jeg kunne fått den uten de fordyrende elementene men beholdt designet alltid greit med litt ekstra plast på sidene og sånt slik at det kan ta imot en støyt men jeg lurer på, er alle innganger og slikt gjemt på baksiden? Lenke til kommentar
hermando Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 En bærbar for motebevisste og ikke er så dyr = iBook Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Folk og fe som får seg en slik viser bare hvor lite dem har mellom øra. skrangler imelom øra ja hehe Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Åhh.. den var stygg. Hadde noen satt en sånn inn i utstillinga for toastjern i en el-butikk eller i utstillinga av dolokk hos en VVS-forhandler så hadde jeg neppe sett forskjell i det blikket hadde sveipet over utstillinga. Utrolig plasssløsende design at den var nærmest rund. Skulle ikke forundre meg om dama hadde falt for en slik. Det kunne stått en Pentium100 i den og hun ville ikke merket forskjell *oppgitt* Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Stygg, jeg syntes den så ut som en toster, jeg Lenke til kommentar
Murty Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg så denne artikkelen, så flyttet jeg synet mitt over på ibooken min som står på gulvet her.. slåååående likhet vil jeg si.. Er to forskjeller, Håndtaket på ibooken tar ikke opp noe plass(og er finere). Ibooken er ikke 100% rund(altså er finere i form også).. Med andre ord... Dårlig etterligning Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Absolutt en grisestygg, ubrukelig (for penga) laptop! Den ligner jo så utrolig på en gammel iBook. Luksusutgaven var finere, men den kommer nok bare til å bli en damepenisforlenger, no more. offtopic: Snorreh, hadde du likt designet, prisen og maskina generelt hvis det hadde vært en Pentium M i den..? Helt sikkert ikke. Men denne var jo grisestygg åsså. Greit nok, luksus-versjonen kunne jeg levd med, men herregud, de andre da.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva snorreh og andre forumbrukere måtte like eller ikke, med eller uten Pentium M, er ikke topic for denne tråden. La det være. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå