Gå til innhold

hvor kan jeg laste ned filmer?

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om noen kan anbefale noen filmnedlastings programer, som tilbyr høykvalitets filmer med god hastighet. Jeg bryr meg ikke noe om det koster noen hundre laper. Det viktigste er kvalitet og fart!!!! Noen som kan anbefale noe plz.

Mvh Bønna...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne balanserer hårfint på grensen. Pass på at dere detter ned på den rtiktige siden, ellers blir denne stengt.

Jeg oppfatter trådstarter som han vil betale noen hundrelapper for nedlastingsprogrammet, men så lenge han ikke følger sporet videre lar jeg tvilen komme ham tilgode.

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Geir :)

Lenke til kommentar
Har du adsl fra telenor så har jo de icanal eller hva det nå enn heter. Men om du kan laste det ned eller om filmene bare blir streamet det vet jeg ikke, har ikke testet det ennå.

Jeg brukte frikortet jeg fikk fra de til å se en film og ble litt skuffet.

Jeg har 1Mbit, og det lagget til tider, samtidig som jeg ikke kunne spole frem og tilbake, eller se filmen neste dag.

Ergo, best å kjøpe filmen.

... kjekkere for kompiser også :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du adsl fra telenor så har jo de icanal eller hva det nå enn heter. Men om du kan laste det ned eller om filmene bare blir streamet det vet jeg ikke, har ikke testet det ennå.

Jeg brukte frikortet jeg fikk fra de til å se en film og ble litt skuffet.

Jeg har 1Mbit, og det lagget til tider, samtidig som jeg ikke kunne spole frem og tilbake, eller se filmen neste dag.

Ergo, best å kjøpe filmen.

... kjekkere for kompiser også :thumbup:

Har det frikortet et eller annet sted jeg også, har bare ikke kommet så langt at jeg har fått brukt det.

Men som du sier beste er jo å kjøpe dem...

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke kjøpe filmene da. Jeg skulle ha en side jeg kan laste ned så mye filmer jeg vil. Eks unlimiteddownloads.com. Blir fort et par tusenlapper hvis jeg skal ha 20 filmer. lol. :p defor så velger jeg å laste det ned. Vil ha et program du betaler for en gang så kan du laste ned så mye du vil!!! Denne siden var jo ikke så vesrst da men lite utvalg da http://www.pmcmovies.com/....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...