fatcamper Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei jeg lurer på om noen kan anbefale noen filmnedlastings programer, som tilbyr høykvalitets filmer med god hastighet. Jeg bryr meg ikke noe om det koster noen hundre laper. Det viktigste er kvalitet og fart!!!! Noen som kan anbefale noe plz. Mvh Bønna... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 bittorrent er jo populær samt dc++ menå fortelle deg om sider hvor du laster ned filmer strider mot retningslinjene her på forumet ps ikke bruk programmer som kazza og slikt det er full av dritt Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Denne tråden overlever nok ikke lenge. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor ikke heller bare kjøpe filmene på dvd? Det koster ikke så mye, også er det gjort på et blunk. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Han sier jo han er villig til å betale fullpris for det da. Ikke nødvendigvis ulovlig piratkopiering Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Han sier jo han er villig til å betale fullpris for det da. Ikke nødvendigvis ulovlig piratkopiering Det jeg og tenkte på. www.play.com Tar sikkert like lang tid å bestille film som det tar å laste ned. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Ops Endret 22. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ikke broadpark et tilbud da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du adsl fra telenor så har jo de icanal eller hva det nå enn heter. Men om du kan laste det ned eller om filmene bare blir streamet det vet jeg ikke, har ikke testet det ennå. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ikke broadpark et tilbud da? jo... SFanytime et eller annet Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Filmarkivet.no er vel også et alternativ... a. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 www.brafilm.no www.film24.no brukte film24 ei stund, funka ganske så ok. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Denne balanserer hårfint på grensen. Pass på at dere detter ned på den rtiktige siden, ellers blir denne stengt. Jeg oppfatter trådstarter som han vil betale noen hundrelapper for nedlastingsprogrammet, men så lenge han ikke følger sporet videre lar jeg tvilen komme ham tilgode. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Geir Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du adsl fra telenor så har jo de icanal eller hva det nå enn heter. Men om du kan laste det ned eller om filmene bare blir streamet det vet jeg ikke, har ikke testet det ennå. Jeg brukte frikortet jeg fikk fra de til å se en film og ble litt skuffet. Jeg har 1Mbit, og det lagget til tider, samtidig som jeg ikke kunne spole frem og tilbake, eller se filmen neste dag. Ergo, best å kjøpe filmen. ... kjekkere for kompiser også Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan leie filmer på internett hos SF anytime. Sf Anytime Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har du adsl fra telenor så har jo de icanal eller hva det nå enn heter. Men om du kan laste det ned eller om filmene bare blir streamet det vet jeg ikke, har ikke testet det ennå. Jeg brukte frikortet jeg fikk fra de til å se en film og ble litt skuffet. Jeg har 1Mbit, og det lagget til tider, samtidig som jeg ikke kunne spole frem og tilbake, eller se filmen neste dag. Ergo, best å kjøpe filmen. ... kjekkere for kompiser også Har det frikortet et eller annet sted jeg også, har bare ikke kommet så langt at jeg har fått brukt det. Men som du sier beste er jo å kjøpe dem... Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg gidder ikke kjøpe filmene da. Jeg skulle ha en side jeg kan laste ned så mye filmer jeg vil. Eks unlimiteddownloads.com. Blir fort et par tusenlapper hvis jeg skal ha 20 filmer. lol. defor så velger jeg å laste det ned. Vil ha et program du betaler for en gang så kan du laste ned så mye du vil!!! Denne siden var jo ikke så vesrst da men lite utvalg da http://www.pmcmovies.com/.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg