gamer73 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hmm hehe ufattelig godt spørsmål egentlig. Jeg har vel egentlig omtrent bare spilt BF (FH mod) i det siste...så jeg husker faktisk ikke helt...men jeg mener å kanskje huske at det var samme lagg etter jeg hadde spilt wow. Det rare er at jeg må ha spilt spillet en liten stund før dette skjer. F.eks så kom jeg inn i BF..men ble kastet ut pga PB etter 10 sek eller noe..da opplevde jeg ikke slik lagg mener jeg å huske. Det er derfor jeg tror det kan være noe med minnet! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det kan liksom, helt ukyndig formulert, høres ut som om systemet ikke frigir minnet spillet bruker... Her kunne du bruke et eller annet logg-program som noterer cpu- ram- pagefile- og sånt -bruk og lage en logg mens du spiller og avslutter... Hvis ledig ram etter avsluttet spill er f eks 40mb...så kunne jo det forklare en del... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er jo et verktøy innebygget i Windows til dette. Se her for info: http://support.microsoft.com/default.aspx?...;248345&sd=tech Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ahh takk for den. skal sjekke det når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Her er en link til, og den forteller deg også hvorledes du får opp System Monitoren: http://support.microsoft.com/default.aspx?...;305610&sd=tech Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hmm...det ble for komplisert for meg gitt. Jeg satt det opp og alt, men jeg vet ikke hva jeg skal se etter liksom... Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjør en full optimalisering av pc'en din så kommer den til å fungere flytende. - Formater og installer XP på nytt. - Installer nyeste drivere til all hardware'en din. (Sjekk på hjemmeside til produsent) - Installer et og et program, bare det du virkelig trenger, oppdater og konfigurer etter hvert som du installlerer. - Kjør til slutt; CCleaner, Ad-Aware, RegScrub & Spybot - Search & Destroy Gjør du alt dette kan du ikke lagge lenger... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vel..husker når jeg formaterte HD og la inn Xp pro...det tok meg mesteparten av en dag..med alt som skulle legges inn osv...Jeg orker ikke gjøre dette igjen uten at jeg må. Og så lenge jeg ikke har problemer i spill så MÅ jeg ikke. Men dessuten tror jeg kanskje problemet mitt kan skyldes noe hardware som på en eller annen måte ikke fungerer optimalt. Vet at rammen min ikke klarer dem lave timingsene som ble oppgitt for den! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du har satt det opp, så ta deg et spill mens monitoren kjører, post så loggen her. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ok..skal legge den ut..men dere må vente noen dager...må til england med jobben i noen dager nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå