Gå til innhold

Er det normalt at XP "lagger" litt?

Anbefalte innlegg

Eg har køyrt mange anti-spyware program, virus program og oppdatert Bios, samt mange av driverane til dei ulike komponentane. Men likevell synast eg at XP lagger ofte.

Eg har ikkje noko problem med at spel lagger/hakker, dei funker fint som f... Det gjelder berre Win Xp.

Eg har ein god pc : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309256 + 512 DDR

Håper på mange gode tips/idear, eg takler rett og slett ikkje dette:P

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt XP siden jeg fikk Pc, og har alltid opplevd at det lagger litt. Men nå så lagger det ikke lengre..

Tips:

- Skru av Eye-candy i Xp. (dvs; at du har den gamle looken til Win)

- Bare ha ett anti-virusprogram kjørende (alle anti-virus program gjør Xp treigt..)

Lenke til kommentar

Er nett gått over til Xp, så vil ikkje ha gamle "win-looken" :) Pc'n skal jo ikkje ha noko problem med å køyre full utsjånad på XP.

Eg har berre eitt anti-virusprgram køyrande (Trend Micro Pc-cilin Internet security) Kan dette vere årsaka til "laggen"?

Som sagt har eg ein ny pc, så den er ikkje fylt med masse søppel (iallfall ikkje endå:p)

Men takk for tipsa

Men eg er fortsatt open for fleire gode tips/idear :p

Lenke til kommentar

Selvom du ikke ser alt "søppelet" som ligger inne, så legger det seg jævlig mye drit på kort tid. Det er noe jeg har erfart, enda jeg ikke har noen god pc, men er oppdatert mange ganger..

Bruker du IE ?

Prøv å deaktiver anti-virusprogrammet ditt, og se om det kanskje hjelper.. ?

Hvor lenge siden er det du la inn Xp ?

Lenke til kommentar

hehe, jepp, Mozilla er tingen:P

Nei, eg har ikkje køyrt Search and Destroy, men skal ta å gjere det! Men eg har på følelsen at det ikkje vil gjere noko forskjell, men vert eit forsøk

Og igjen - Er open for fleire gode tips/idear !:)

Lenke til kommentar

Om det i det heile tatt er noko søppel, så må det vere utrulig lite. Eg har køyrt: Search and Destroy, ad-aware, CCleander (crap cleaner), microsoft antispyware, defragmentering og Trend Micro anti-virus program :)

Går det ann å gjere meir spør eg?:p

No har det seg slik at eg trur eg installerte feil driver til lydkortet mitt, for eit par dager sidan, noko som kan ha forårsaka laggen. Men i går installerte eg ein ny ved hjelp av Msi Update (og då er det nok lite sannsynleg at eg får feil driver?), og det verkar som om laggen er borte :D

Lenke til kommentar

Har vært borti noe av det samme på en maskin jeg hjalp til med. Maskinen var mer enn rask nok, men var problem med at maskinen hang i et sekund med jevne mellomrom, man merket det spesielt når man beveget musa.

BIOS oppdatering løste problemet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...