Gå til innhold

ww2 online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte WW2 fra USA før det kom til Norge, og spilte det noen måneder. Etter hvert ble jeg lei. Synes det ble for useriøst. Så fort du er drept springer man tilbake og fortsetter der man slapp. Dermed varer kampen i en evighet, og de som er tålmodig nok til å holde ut flest respawns vinner. Nå ble det riktignok noen justeringer underveis, så det ikke skulle bli avgjørende, men likevel synes jeg spillet er for rotete. Selv gledet jeg meg til historiske kamper utført av flere tusen spillere, men lite minner meg om andre verdenskrig når jeg spiller ww2. Stemningen er liksom ikke der. Blir det bedre kaster jeg meg på igjen. Nå kommer det også en tilleggspakke, og det er jeg ikke villig til å bruke mer penger på. Og det blir for dumt hvis jeg ikke da kan bruke det jeg har betalt for.

Lenke til kommentar

Ja det var helt sjukt fett ja.. det virker som det komplette WW2 spill. Digger spill som henter handlinga fra den tida. DoD, MOHAA, H&D. Ikke så mye dilldall. Det er lissom mye mer mann mot mann, og ikke den "nuke-en-by-som-ligge-100-mil-unna-følelsen". Er det noen muligheter for å teste det gratis en hvis tid før man evt. kjøper det?

Når det gjelder byer.. er det muligheter for å gå inn i bygninger.. dvs. alle :grin:

Lenke til kommentar

Jeg tror at ITavisen har en gratis prøveversjon..

Testa det ut i 14 dager.. Konseptet er helt konge, men det er mye å sette seg inn i for en "newbie" Både med story og kontroller. Grafikken er ikke av det beste, men den funker. Man kan nevne at en joystik er nesten et "must" Man kan sette opp alle kontroller på keyboard, men det er ekstremt knotete.

Har sett spillet rundt om kring i butikkene, men til en pris på 800,- så har jeg ikke latt meg friste ennå... Men hvis du klarer deg uten manualen, så tror jeg at du kan oppgradere gratisversjonen til en fullversjon...

Alt i alt... Terningkast 4 :smile:

Lenke til kommentar

Nei, jeg likte definitvit ikke Battlefield 1942 demoen (single). Var jo bare en slagmark med et par bunkere og piggtråder. Jeg synes de skulle tatt et "by-brett" (ødelagt by med masse ruiner). Ideelt for snipere og ikke så mye tankser. (lett å sprenge en tanks når man gjemmer seg i noen ruiner) :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-21 17:01, As}{antii skrev:

Ja det var helt sjukt fett ja.. det virker som det komplette WW2 spill. Digger spill som henter handlinga fra den tida. DoD, MOHAA, H&D. Ikke så mye dilldall. Det er lissom mye mer mann mot mann, og ikke den "nuke-en-by-som-ligge-100-mil-unna-følelsen". Er det noen muligheter for å teste det gratis en hvis tid før man evt. kjøper det?

En gratis prøveversjon av ww2 følger med det nye nummeret av Incite PC Games... Må dog kjøpe bladet da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...