PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har drevet å satt opp en NetGear-router som nevnt over. Imidlertid får jeg ikke logget meg inn slik det er angitt, ved å bruke admin som både passord og brukernavn... Kjent feil? Hvordan skal jeg få dette til å fungere? Må tross alt få satt opp noe WEP-kryptering temmelig fort. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Tillater meg en liten bump på denne, men fant heldigvis et supportnummer, så ringer dit i morgen. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Prøv admin, password Har samme router selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Tusen takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 "password" var det som skulle til. Tusen takk for hjelpen. Litt påfallende med feil i en bruksanvisning da... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er rett i min manual. Men viktigst at du kommer inn på routeren . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå